بازتاب چهره واقعی نظام آخوندی و پرهیز از مماشات با این حکومت – ری‌توئیت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – بازتاب چهره واقعی نظام آخوندی و پرهیز از مماشات با این حکومت

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازیبازتاب چهره واقعی نظام آخوندی و پرهیز از مماشات با این حکومت – ری‌توئیت

در عصر ارتباطات باید گفت که دروغگویی و فریبکاری آخوندهای حاکم دیگر اثر ندارد! در شرایطی که رژیم تلاش میکنه از یکطرف با ژست و شعارهای توخالی در سطح بین المللی ظاهر مقبولی از خودش ارائه بده و ازطرف دیگه با سانسور واختناق فضای داخل رو آروم نگهداره، کاربران فضای مجازی حقیقت رو فریاد میکنن و از ضرورت تغییر میگن.

یک سؤال دیگر که باید مطرح کرد این است که: آیا بن‌بستی که رژیم گرفتار آن است، با این اقدامات، یعنی کاهش تعهدات برجامی و حملات تروریستی به کشورهای همسایه گشوده می‌شود؟ که باید گفت نه!‌ هدف قرار دادن پالایشگاه‌ عربستان در واقع شلیکی بود به تلاشهای فرانسه که تلاش می‌کرد راه مسالمت‌آمیزی برای حل بحران گریبانگیر رژیم پیدا کند

و تحلیلگران هم عموماً نظرشان این است که این اقدام رژیم ضربه‌ای به ایدهٔ مذاکره و دادن امتیازهای اقتصادی مانند اعطای اعتبار ۱۵میلیارد دلاری به رژیم بود. به این ترتیب در عرصهٔ بین‌المللی، این اقدام موضع مماشاتگران را به‌شدت تضعیف می‌کند، چرا که به‌وضوح نشان می‌دهد و همگان را به این نتیجه می‌رساند که هر گونه امتیاز دادن به رژیم، آن را جری‌تر می‌کند و این رژیمی است که تنها زبان قاطعیت و قدرت را می‌فهمد.

مطالب مرتبط

بازتاب اعتراض به سفر آخوند روحانی نماینده فاشیسم مذهبی به نیویورک – ری‌توئیت

خودزنی‌های رژیم؛ هشدارها و پیامدهای خطرناک پیش‌رو

لطفا به اشتراک بگذارید: