بازتاب وضعیت بحرانی حکومت ولایت فقیه در فضای مجازی – ری‌توئیت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – بازتاب وضعیت بحرانی حکومت ولایت فقیه در فضای مجازی


نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازیبازتاب وضعیت بحرانی حکومت ولایت فقیه در فضای مجازی – ری‌توئیت


در شرایطی که اوضاع منطقه و بین‌المللی علیه رژیم بسیار بغرنج شده، روز چهارشنبه ۲۷شهریور ۹۸ آخوند روحانی به موضوع حمله به تأسیسات نفتی عربستان اشاره کرد و در این‌باره در جلسه هیات دولتش صحبت کرد. حرف روحانی چه بود و چه معنایی داشت؟

چرا روز سه‌شنبه یعنی روز قبل از صحبت‌های روحانی، خامنه‌ای تأکید می‌کرد مذاکره نداریم، در حالی‌که طی یک‌ماه گذشته ظریف بارها و بارها به کشورهای مختلف سفر کرد و بحث از امکان مذاکره بود؟ چه شد که خامنه‌ای یکباره سکوت ۲ماههٔ خود را شکست؟

صحبت‌های چهارشنبه روحانی ۲وجه به‌ظاهر متناقض داشت. از یک‌طرف دود و دم شدید درباره حمله به آرامکو بود. او تلاش کرد در این دود و دم ۲موضوع را جا بیاندازد: اول: تلاش برای قدرت‌نمایی و تهدید(که این وجهش با تهدید چند روز پیشش که گفت: اگر دست از حمله علیه ما بر ندارند ناآرامی‌ها ادامه خواهد یافت، همخوان است)

دوم: تلاش برای این‌که بگوید این حمله کار ما نبوده و کار حوثی‌ها است و البته ما از آنها حمایت می‌کنیم و... از طرف دیگر روحانی تلاش کرد بگوید ما اهل صلح هستیم. اهل تنش‌زدایی هستیم. ما در مذاکره پا عقب نگذاشتیم و اگر کسی پا پیش بگذارد ما خواهان مذاکره هستیم و...

مطالب مرتبط

بازتاب حمله مزدوران حکومت آخوندی به تجمع اعتراضی کارگران هپکو – ری‌توئیت

بحران بالا می‌گیرد

لطفا به اشتراک بگذارید: