وحشت رژیم آخوندی از قیام مردم عراق – قیام ایران

قیام ایران - وحشت رژیم آخوندی از قیام مردم عراق

گزارشی از واکنشهای وحشت آلود مقامات و رسانه های نظام آخوندی از قیام مردم عراقوحشت رژیم آخوندی از قیام مردم عراق – قیام ایران

در مقدمه خوبه اشاره ای بکنیم به قیامی که این روزها در عراق رخ داده و رژیم ولایت فقیه و وابستگانش در عراق را وحشتزده کرده. رژیم در قبال این قیام ، به‌دو شیوه واکنش نشان داده؛‌ از یک سو به‌صورت علنی که تلاش می‌کند این قیام را، همچون قیام مردم ایران وابسته به‌اروپا و امریکا و اسراییل و عربستان و غیرهوانمود کنه و از سوی دیگر در سرکوب مردم عراق مستقیماً دخالت می‌کند.

درست در همین شرایط آخوند امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران به بن بست و ناتوانی در حل مشکلات مردم ایران اعتراف کرد و گفت:‌ در کشور و جامعه مان الان در برابر مشکلات مختلفی هستیم از جمله مشکل اقتصادی، مشکل بیکاری و اشتغال ... مشکل اینجاست که دشمن برنامه ریزی می کند در همه چیزها از جمله مسایل اقتصادی . در مسایل نظامی دشمن برنامه ریزی می کنه و اتاق فکر داره ما هم باید اتاق فکر داشته باشیم»

همه چیز حاکی از وحشت رژیم آخوندی از مردم ایران و بخصوص تأثیرپذیری جوانان از قیام مردم عراق داره. پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی در سخنرانی قبل از نمایش جمعه تهران وحشت رژیم از اعتراض و قیام مردم را نشان داد و به تهدید متوسل شد و مدعی شد:‌ اگر کسی بخواهد امنیت را بر هم زند حتما با آنها برخورد لازم را خواهیم کرد.» روشن است که این سخنان بیشتر مردم و جوانان رو به فکر خروش و قیام می اندازد. زیرا هراس رژیم را نشان میدهد.

مطالب مرتبط

لرزه بر ارکان سلطه رژیم آخوندی در عراق – تیک تاک

بازی شطرنجی که در عراق به‌هم می‌خورد!

لطفا به اشتراک بگذارید: