اهداف رژیم آخوندی از دجال بازی در اربعین – تیک تاک

تیک تاک – اهداف رژیم آخوندی از دجال بازی در اربعین

گزارش و گفتگو با بابک رهنورد

امروز هم در تکمیل این نمایش، رژیم دجال آخوندی راه‌پیماییها و نمایشهایی را با عنوان جاماندگان از اربعین در تهران و شهرهای سراسر کشور به راه انداخت تا فضای انفجاری جامعه را تحت تأثیر قرار دهد.

خبر و نظر:


در نمایش جمعة دیروز (۲۶مهر) یکی از محورهای امام جمعه‌های خامنه‌ای در شهرهای مختلف کشور، نمایش دجالگرانه و پرخرجی است که رژیم به بهانة اربعین به راه انداخته است. امام جمعة خامنه‌ای در تهران آخوند علی‌اکبری، یکی از اهداف رژیم در برگزاری این نمایش را که همان امتداد رؤیاهای شوم خمینی در بسط ولایت شیطانی خود و تحت‌الشعاع قرار دادن وضعیت درهم‌شکستة رژیم است را بیان کردهاهداف رژیم آخوندی از دجال بازی در اربعین – تیک تاک

و گفت: « از منظر تمدن سازی و در مسیر تشکیل امت واحده اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی تعبیر بسیار زیبای رهبر عالیقدر مان این است که این بسط معرفت حسینی در عالم که به‌وسیله اربعین و با رسانه پرقدرت اربعین انجام می‌شود یکی از زمینه ‌سازهای اساسی برای تحقق اون آرمان بزرگ محسوب می‌شود بحمدالله ما شهد شیرین این تمدن سازی را در انقلاب اسلامی و در جامعه اسلامی‌مان چشیدیم».

سایر گماشته‌های خامنه‌ای در شهرهای مختلف نیز اباطیلی در مورد فواید این نمایش که از آن با عبارت «قدرت‌نمایی در رزمایش جهانی اربعین» نام می‌برند؛ ابراز داشتند. آخوند محمد عبادی زاده امام جمعه خامنه‌ای در بندرعباس با سخافت اربعین حسینی را در کنار هالیوود گذاشت و گفت: «پیاده روی اربعین رسانه های بزرگی مانند هالیوود را کشانده به گوشه رینگ و قدرت مانور را از آن ها گرفته است».

در مشهد، آخوند علم‌الهدی امام جمعة خامنه‌ای در مشهد گفت اربعین امسال مهم است نه اربعین زمان سیدالشهدا مهم اربعین امسال هست نه اربعین زمان سیدالشهدا اربعین امسال مهم است که اربعین امسال این قدر دنیا را تکان داد. جهان زیر و رو شد مقام معظم رهبری در فرمایشاتی که فرمودند راجع به اربعین

پیاده روی اربعین


و این پیاده‌روی های اربعین مردم یک نکته و جمله جالبی دارند که معمولاً تلویزیون هم همین جمله مقام معظم رهبری را می‌نویسد می‌فرمودند این اربعین امسال و این راهپیمایی نشانه اراده الهی بر نصرت اسلامی ست... در همین حال، ضرف هزینه‌های نجومی برای این نمایش دجالگرانه، بازتاب اجتماعی منفی گسترده‌یی داشته و مردم به جان آمده در همه جا این بریز و بپاشهای هزار میلیاردی را که رژیم برای نمایش دجالگرانة خود تحت عنوان اربعین خرج می‌کنند مورد سؤال قرار داده و اعتراض می‌کنند.اهداف رژیم آخوندی از دجال بازی در اربعین – تیک تاک

در همین رابطه سخنران پیش از خطبه های جمعه بازار مشهد به نام حسینی خراسانی ناچار شد به این اعتراضات که آنها را شبهه می‌نامید، اعتراف کند و در صدد توجیه و رفع و رجوع آن برآید. « در تلاش هستند هی شبهه القاء کنند من فرصتم رو به پایان است مجال بیان شبهه‌های اونها و پاسخ به شبهه اونها را دیگه ندارم میگه آقا در این زمان این همه پیاده روی برای چی؟

در این زمان این اجتماع برای چی؟ در این زمان این‌ همه هزینه کردن برای چی؟ اینها هزینه کردن نیست اینها سرمایه‌گذاری کردن برای دفاع جانانه از کیان دین و ارزشهای اسلامی ست... ... در زیارت اربعین دو پیام است یک پیام این است که هرگاه دین و ارزشهای دینی انسانیت و ارزشهای انسانی بشری به مخاطره افتاد باید قیام کرد و همه چی را باید فدا کرد... دین به مخاطره افتاد باید از همه چیز گذشت جان و مال و جوان و کار کسب و همه چیز...».

این آخوند دجال به این ترتیب به وضوح علت و ضرورت برپایی چنین نمایش پرخرجی را توضیح داده است. به بیان او «دین به مخاطره افتاده، (بخوانید فاشیسم دینی حاکم به مخاطره افتاده) باید از همه چیز گذشت.

گفتگوی سیاسی


این گزارش رو دیدیم و دیدیم که امام جمعه‌های خامنه‌ای در نمایش جمعة دیروز تلاش می‌کردند برای نمایش اربعین که خودشون اون رو نمایش سیاسی، مانور اقتدار و از این قبیل می‌نامند، صحبت کردند. این حرفها چه مضمونی دارد و چه چیزی را نشان می دهد؟

بازتاب این نمایش پرخرج در داخل ایران، در عراق و در منطقه چیه؟ رژیم چه اهدافی رو از این نمایش دنبال می‌کند و آیا به این اهداف رسید یا نه؟ اینها سوالاتی است که ما در گفتگوی امروز با بابک رهنورد در میان می‌گذاریم. با ما در این گفتگو همراه باشید.

س: چرا رژیم در شرایطی که بحرانها در همة زمینه‌ها به اوج خودش رسیده و خود روحانی هم صراحتاً به بن‌بست استراتژیک در همة زمینه‌ها اعتراف کرد، این همه پول و انرژی و امکانات صرف این نمایش به بهانة اربعین می‌کند؟ چه هدفی دارد؟اهداف رژیم آخوندی از دجال بازی در اربعین – تیک تاک


ج: از قضا درست به خاطر همین بحرانها و به خاطر درماندگی در حل آنها و به خاطر بن‌بست استراتژیکی در همة زمینه‌هاس که دست به این نمایشهای دجالگرانه و پرخرج می‌زند و از آنجا که پای موجودیت رژیم در میان است و رژیم همواره گفته که از واجب‌ترین واجبات هم لازم‌تر است لذا با زدن نان مردم این نمایش را با هرینه‌های سرسام آور به راه می‌اندازد و در این رابطه بنا بر ماهیت دجالگرانة خود، مراسم اربعین را محمل خوبی پیدا کرده تا با این تیر چند نشان بزند

هم با این قدرت‌نمایی پوشالی و به گفتة خودش «قدرت‌نمایی در رزمایش جهانی اربعین» بحرانهای خودش را تحت‌الشعاع قرار بدهد. هم مردم ایران و هم مردم عراق را مرعوب کند. هم در راستای سوداهای ابلهانة خمینی در مورد بسط ولایت فقیه در جهان تبلیغات کند و از این طریق به نیروهای ریزشی خود روحیه تزریق کند.

و بر اساس همین سوداهای تجاوزکارانه سعی کند که عراق را هم ببلعد. یعنی همان سوداها و رؤیاهای شوم خمینی که به قیمت جنگ ۸ساله تمام شد که مردم ایران هنوز هم از زیر بار صدمات و لطمات آن کمر راست نکرده‌اند.

مطالب مرتبط

تلاطم ناشی از دروغ درمانی روحانی – تیک تاک

نیاز خامنه‌ای به نمایش اربعین

لطفا به اشتراک بگذارید: