همبستگی عربی-اسلامی با مردم ایران و تنها جایگزین مستقل و دمکراتیک

همبستگی عربی-اسلامی با مردم ایران و تنها جایگزین مستقل و دمکراتیک


سرنگونی رژیم آخوندها لازمه پایان جنگ و تروریسم در منطقه

اشرف۳ ـ یکشنبه ۲۳تیر۹۸

 

طارق وهبی تحلیلگر و روزنامه‌نگار لبنانی

السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

صحبتها زیاد است اما من می‌خواهم این‌گونه شروع کنم و بگویم: شما قوی هستید، شما قهرمانان هستید. هر کسی که قدرت مسعود و صلابت مریم را به‌همراه خود دارد، شکست نخواهد خورد، شکست نخواهد خورد. ما در لبنان بسیار از آن‌چه به آن رژیم آخوندی می‌گویند رنج می‌کشیم. هنگامی که به قرارگاه اشرف3آمدیم، آمدیم تا به شما بگوییم، شما آنهایی هستید که همه این انگیزه‌ها را به ما می‌دهید تا در کنار شما باشیم، تا به ایران بازگردید؛ ایران دوست‌داشتنی که شما خواهان آن هستید، یک ایران دموکراتیک است. ما امروز در لبنان، همان‌گونه که گفتم بسیار رنج می‌کشیم. ما باید همگی در احترام و درود به پایداری شما بایستیم. آن‌چه در این قرارگاه دیدم، دو نوع بود: طمئنینه و صبر. طمئنینه شما همان قدرت شماست و صبر شما به‌گونه‌یی است که صبر در برابر شما عاجز است. شما قوی هستید و قوی خواهید ماند از شما تشکر می‌کنیم.

دکتر محمد درغام، شخصیت لبنانی

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم ایران در کشورهای عربی دخالت می‌کند برای فتنه افروزی بین سنی و شیعه، تلاش می‌کند که جوانان شیعه را جذب کند، با شعارها و اقداماتی، آنها را دنباله‌رو خودش قرار دهد مثلا زمانی که به سوریه برای به آتش کشیدن آن می‌روند، می‌گویند که آنها برای دفاع از مراقد مقدس می‌روند و من از کوچکی به‌خاطر نمی‌آورم که روزی کسی به مراقد مقدس دست درازی کرده باشد.

ما الآن نیاز داریم که انقلاب سوریه را نجات دهیم، چرا که انقلاب سوریه، همان‌طور که سرنگونی رژیم آخوندی و سرنگونی رژیم بشار کمک می‌کند تا کرامت عرب و انسانیت و آزادی و عدالت و دموکراسی به تمامی خلقهای عرب و مسلمان و همهٔ خلقهای جهان باز گردد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

زیرنویس: محمد جمال، شخصیت لبنانی

برادران وعزیزانم در اشرف

من در عراق از اشرف بازدید کردم و برایم مایه افتخار است که در آلبانی آنرا بازدید می‌کنم. سخن کافی است الآن زمان عمل است. باید وارد عمل شد و از برادرانمان در سازمان مجاهدین خلق و مقاومت ایران حمایت کامل کرد تا به کشوراصلی خودشان باز گردند، تا ایران، ایران کرامت، ایران شهامت، ایران عدالت، ایران صلح، ایران امنیت و آشتی را بسازند.

باید از سران دولتها بخواهیم که در کنار انقلاب فعال ایران بایستند واز آن حمایت کنند و چنگالهای این اختاپوس را که به تمامی مردم منطقه امتداد یافته و آنها را مورد اذیت و آزار و ضرر و زیان قرار می‌دهد، قطع کرد، همان که باعث گسترش ویرانی و جنگ‌افروزی وفرقه‌گرایی طائفی ودینی شده است. ما در لبنان از دو رژیم رنج می‌بریم: رژیم ایران و رژیم اسد، که مانع بیان و آزادی می‌شوند، آنها تمامی امور دولت را در کنترل دارند، و دست به فساد و جنایت و قتل و چپاول و غارت می‌زنند، درست مشابه رژیمی که در ایران حکومت می‌کند.

تمامی مساجد در سوریه منهدم شده، ویرانی در لبنان گسترش یافته، جنایت گسترش یافته وکارخانه‌های مواد مخدر برای تأمین مالی حزب‌الله ایجاد شده و باعث گسترش مواد مخدر در کشورهای عربی و جهان است.

صحبت را طولانی نمی‌کنم، ما آمده‌ایم اینجا که به برادرانمان در اشرف بگوئیم: پیروزی از آن شماست، پیروزی از آن شماست، پیروزی از آن شماست، حاضر حاضر حاضر

مطالب مرتبط


جلسه همبستگی عربی_اسلامی با مردم ایران تنها جایگزین مستقل و دمکراتیک-قسمت سوم

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: