اخبار ، اعتراضات و خیزشها در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران

قیام ایران – اخبار ، اعتراضات و خیزشها در شهرهای مختلف میهن

وضعیت در چنار محمودی لردگان


گارد ویژه نیروی سرکوبگر انتظامی روز یکشنبه برای دستگیری جوانان به منطقه چنارمحمودی لردگان یورش برد اما با مقاومت مردم روبرو شد. شماری از اهالی چنار محمودی هم برای اعتراض در مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند. مأموران نیروی انتظامی و نیروهای گارد ضدشورش در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی همة مسیرهای منتهی به خیابان فرمانداری را بستند و تلاش کردند با ضرب و شتم تجمع کنندگان را متفرق کنند.

ادامه اعتراضات کارگران آذرآب و حمله نیروهای سرکوبگر به کارگراناخبار ، اعتراضات و خیزشها در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران


در اراک هم اعتصاب کارگران زحمتکش کارخانة آذرآب در دوازدهمین روزش با درگیری با مزدوران سرکوب رژیم آخوندی به اوج رسید. کارگران مسیر ریل راه آهن شمال به جنوب را بسته بودند که نیروهای سرکوبگر با گاز اشک آور و باتون بهشون حمله کردند.

کارگران خواستار خلع ید از باندهای حکومتی هستند که با پوشش خصوصی‌سازی به کارخانه چنگ انداخته‌اند. در اثر حملة گارد مزدور رژیم آخوندی تعدادی از کارگران مصدوم شدند.

یورش رژیم آخوندی به کارخانه آذرآب اراک


یکی از هموطنان در گزارشی که از حمله ی نیروهای رژیم به کارگران آذر آب منتشر کرده نوشته: «در حالی امروز شاهد برخورد سخت نیروی انتظامی با کارگران شرکت آذرآب بودیم که شنیده ها حکایت از آن دارد استاندار با هدف مهیا کردن مسیر واگذاری شرکت آذرآب به کاوه مبدل و سرکوب مخالفت کارگران با این واگذاری به نیروی انتظامی متوسل شده تا کارگران را قلع و قمع نماید.

حالا سوال اصلی اینجاست که چه نفعی برای استاندار و مدیران دولتی در واگذاری آذرآب به کاوه مبدل وجود دارد که به خاطر آن حاضرند کارگران که سرمایه اصلی این شرکت هستند را زیر پا له کنند!!!؟؟؟؟؟» قضیه در همین پرسش این هموطن روشنه که له کردن کارگران به این خاطره که مدیران جدید از همان بستگان غارتگر خود رژیم آخوندی هستند و این رژیم بنای کاخ ستم خودش رو روی جمجه‌های زحمتکشان و آزادیخواهان استوار کرده.

سخنان یکی از کارگران نیشکر هفت تپه در اعتصاب کارگراناخبار ، اعتراضات و خیزشها در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران


از اراک برویم به اهواز و بپردازیم به خبرهای مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، که برای بیست و هشتمین روز در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت تجمع شون رو حفظ کرده اند..کارگران مدتهاست مطالباتشون رو عنوان کرده اند که عبارته از: بازگرداندن شرکت به بخش دولتی،

آزادی تمامی همکاران بازداشت شده ، پایان دادن به پرونده سازی‌ها، و برگشت همکاران اخراجی به کار بدون هیچ قید و شرط، و داشتن امنیت شغلی. در این تجمع بعضی از کارگران در سخنان خود بر حقوق حقه شون تاکید کردند. سخنان یکی از کارگران رو می شنویم

سخنان یکی از کارگران نیشکر هفت تپه مقابل مدیر اداره کار خوزستان


در تجمع اعتراضی کارگران نیشکر هفت تپه، وقتی عوامل رژیم و باصطلاح مدیر ادارة کار استان خوزستان در محل اعتصاب کارگران حاضر شدند کارگران اونها رو در مقابل نکرده های مورد ادعای خودشون گذاشتند . از جمله آزادی کارگران زندانی رو مطرح کردند.

مطالب مرتبط

اعتراض و درگیری کارگران کارخانه آذرآب با ماموران ضدشورش

اعتراض کارگران آذرآب اراک و یورش نیروهای سرکوبگر و پرتاب گاز اشک‌آور

لطفا به اشتراک بگذارید: