بازتاب شروع مجدد قیام مردم عراق و استمرار قیام مردم لبنان – ری‌توئیت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – بازتاب شروع مجدد قیام مردم عراق و استمرار قیام مردم لبنان

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازیبازتاب شروع مجدد قیام مردم عراق و استمرار قیام مردم لبنان – ری‌توئیت

شروع زودتر از موعد اعتراضات مردم عراق و استمرار اعتراضات مردم لبنان علاوه بر سطح بین المللی در بین کاربران توییتر فارسی هم بازتاب گسترده ای داشته. کاربرانی که از درد مشترک حاکمانی دزد و قاتل و فاسد در عذابند. مردم عراق قیام را از همین امشب در ساحة التحریر کلید زدند. خون تمام مردم منطقه از جاه طلبیهای ملاهای حاکم بر ایران به جوش آمده

اولین شعارها در میدان تحریر برضد حاکمان ایران است. آنها شعار میدهند: « یا قاسم سلیمانی هذا عراقی آنی! » ساعتی قبل میدان تحریر بغداد! قیام کنندگان شیعه با شعار علیه ‌دولت زودتر از وقت اعلام شده به خیابانها آمدند. فردا قیام کنندگان شیعه علیه فساد دولتمردان وابسته به رژیم ایران به خیابانها می ریزند.

عراق دوباره بر پا خاست. خیابانهای منتهی به میدان تحریر، برای جلوگیری از پیوستن جمعیت به تظاهرکنندگان مسدود شده‌اند. نخست‌وزیر عبدلمهدی گفته که نمیتواند کناره‌گیری کند چون «هرج‌ومرج» حاکم خواهد شد و تقاضاکرده که مردم انتقاد خود را مسالمت‌آمیز ابراز کنند. وعده های حکومتی در لبنان هم معترضان رو خشمگین میکنه و اونها باز هم تاکید میکنن که خواسته شون کنار زدن حکومته.

واکنش مردم لبنان


واکنش خشمگین مردم به سخنان میشل عون رئیس جمهور لبنان. یک روزنامه نگار قیام کننده لبنانی میگوید اصلا اشتباه بوده که وی رئیس جمهور شده است و ما تنها راه حل لبنان سرنگونی حکومت کنونی است. کاربر دیگه ای به شکست سیاستهای رژیم در خاورمیانه اشاره کرده و نوشته: اعتراضات لبنان و عراق نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در حال از دست دادن خاورمیانه است. بازتاب شروع مجدد قیام مردم عراق و استمرار قیام مردم لبنان – ری‌توئیت

در عرض کمتر از یکماه، تظاهرات علیه فساد و عدم اصلاحات اقتصادی در عراق و لبنان فوران کرد. تظاهرات بی‌سابقه در این دو کشور، نشان داد که شیوه جمهوری اسلامی برای اعمال نفوذ در منطقه شکست‌ خورده است. در توییت دیگه هم به منفوریت رژیم آخوندی درمنطقه اشاره شده: آخوندها پول مردم ایران را برای حزب‌الله می فرستند.

و شیعیان لبنان برعلیه حزب‌الله شعار می‌دهند و می‌گویند حسن نصرالله دزد است. این یعنی اوج دوران احتضار ولایت فقیه در ایران و منطقه. سرنگونی رژیم سفاک آخوندی تنها راه حل مشکل ایران و منطقه. و کاربر دیگه هم به خلق‌های معترض که برای آزاد برخاسته ان درود فرستاده. درود بر خلق های #لبنان و #عراق و #ایران که اراده کرده اند آقابالاسرهای جلاد و سارق و تروریست را پس بفرستند و آزاد زندگی کنند.

ایران رو پس میگیریم! موضوع دیگه که مورد توجه کاربران ایرانی بود مقابله با طرح ویرانگرانه انتقال آب از دریای خزر به سمنان. کاربران درتوییت هاشون ازوجوه مختلف این موضوع رو بررسی کردن. نابودی جنگلهای شمال یعنی:
تغییر آب و هوا و فرسایش خاک سیل تخریب اکوسیستم نابودی گیاهان انقراض جانوران نابودی ایران و ایرانی

ایرانی با غیرت


سکوت و بی تفاوتی تو یعنی مرگ ایران و موجودات زنده در ایران. کاربر دیگه ای به منفعت طلبی آخوندها اشاره داره و نوشته: علت اینکه جمهوری اسلامی به پروژه های آب رسانی و سد سازی خیلی علاقه مند هست اینکه می تونه از کنار یه پروژه چندین میلیون دلار مفت به جیب آغازاده ها بریزه، کسی هم بگه پول ها کجا رفت می گه ببین آب از خزر آوردم شور زار سمنانبازتاب شروع مجدد قیام مردم عراق و استمرار قیام مردم لبنان – ری‌توئیت

چقدر تاسف بار جنگلی که ۴۰ میلیون سال قدمت دارد و شناسنامه کره زمین است ج ا می خواهد آن را در ۴۰سال نابود کند. کاربر دیگه ای با یادآوری پروژه های شکست خورد سپاه و قرارگاه ضد خاتم الانبیاء نوشته: میگویند انتقال آب خزر کارشناسی شده است...بله ولی مطالعات این طرح را همان شرکتی انجام داده که طرح مطالعاتی سد گتوند را ...!!

پیمانکار هم که طبق معموا قرارگاه ضد خاتم است که احدی در کشور جرات نظارت یا حتی سوال از آن را ندارد! همه چیز این طرح بوی فاجعه میدهد. شرم بر سپاه وقرارگاه ضد خاتم الانبیا . ننگ بر جمهوری عسلامی ورهبرش . کاری که شما یاغیان با ایران من کردید مغول و تازیان هم نکردند .

از جان وطن من چه میخواهید ؟ از کشور من بیرون بروید ای غارتگران ویرانگر .... بله هیچ دشمنی بیشتر از حکومت آخوندی برای ایران ضرر و زیان و خسارت و بلا نداشته و به امید روزی که با کنار زدن این دیکتاتوری این وطن رو از نو بسازیم

مطالب مرتبط :

بازتاب انتشار کتاب جدیدی از اسامی قتل عام شدگان در سال ۶۷ – ری‌توئیت

قیام‌کنندگان در عراق دفاتر شبه‌نظامیان وابسته به رژیم آخوندی را به آتش کشیدند

لطفا به اشتراک بگذارید: