بازتاب افزایش خشم قیام کنندگان عراقی علیه نظام آخوندی – ری‌توئیت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – بازتاب افزایش خشم قیام کنندگان عراقی علیه نظام آخوندی

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازیبازتاب افزایش خشم قیام کنندگان عراقی علیه نظام آخوندی – ری‌توئیت

حرف‌های خامنه ای درباره ادامه قیام عراق و لبنان که خواهان توقف اعتراضات و سرکوب مردم آزادیخواه این کشورها شده بود شعله های خشم اونها رو بیشتر کرد. طی یکی دو روز اخیر خشم معترضین مستقیم شخص خامنه ای رو هدف قرار داده و در هر صحنه ای نفرت شون رو از این جنایتکار نشون میدن. کاربران توییتر هم همین خشم و نفرت رو بازتاب داده ان: ببینید مردم عاصی عراق با تصاویر خامنه ای و قاسم سلیمانی چکار می کنند.

مجسم کنید اگه زنده به دستشان بیفتند، چه بلایی سرشان می اورند. وضعیت خامنه‌ای درعراق. لگدمال کردن تصاویر منحوس خامنه‌ای وقاسم سلیمانی تروریست ولنگه کفش زدن به آنها. با شعار ایران بره بره (ایران اخراج اخراج)با درود بر جوانان قیام و شورشگر عراقی علیه اشغالگری آخوندها و مزدوران جنایتکارشان در این کشور

کاربری با اشاره به جنایتهای رژیم برای تبدیل عراق به عمق استراتژیکش نوشته: خامنه‌ای پیردجال سالها تلاش کرد عراق را حیات خلوت خودش بکند! قبل از وارد شدن رژیم به عراق مردم این کشور از شیعه و سنی و کرد و ترکمن و مسیحی و.... درکنار هم زندگی میکردند.

خامنه‌ای گم شوبازتاب افزایش خشم قیام کنندگان عراقی علیه نظام آخوندی – ری‌توئیت


حالا قیام میلیونی مردم عراق یک حرف واحد دارد: خامنئی گم شو! در توییت دیگه کلیپی از جوونهای عراقی منتشر شده که تصاویر و اسامی بعضی از وابستگان به رژیم آخوندی رو به دیوار نصب کرده ان و این کاربر نوشته: جوانان قیام کننده عراقی اسامی_بعضی از مزدوران ولی فقیه را در دیوارها نصب کردن ...

چیزی که دراین قیام سراسری مردم عراق به چشم میاد ..اینست که کل مردم چه شیعه وچه سنی وسایر اقلیت_های مذهبی یکپارچه بر علیه جمهوری_اسلامی و مزدورانش بپاخاسته اند! کاربر دیگه ای ضمن انتشار کلیپی از صحبتهای یکی از معترضین نوشته: پیام مردم عراق از بغداد به دارودسته خامنه ای: قبل از اینکه با این طناب دار زده شوید اینجا را ترک کنید. ١٦ سال دزدی و فساد و چپاول کافی است. هر قیام کننده ای یک طناب دار دارد و تا دیر نشده بروید!

اما صحنه های اتحاد و همبستگی هم در این قیام سراسری بسیار زیاد و بسیار زیباست. دریکی از توییتها با انتشار کلیپی از توزیع نان بین معترضین نوشته: بزودی ما در سراسر ایران شاهد این صحنه‌های زیبا خواهیم بود! صحنه‌هایی زیبا و ماندگار در شکوه همبستگی ملی مردم شجاع عراق. وقتی قیام سراسری میشه ..همه مردم وارد صحنه می‌شوند..

جنایت علیه بشریتبازتاب افزایش خشم قیام کنندگان عراقی علیه نظام آخوندی – ری‌توئیت


درست کردن نان توسط مادران و بانوان عراقی برای تظاهر کنندگان. موضوع دیگه ای که درتوییتر مطرح هست بحث قتل عام ۶۷ هست. به دنبال معرفی کتاب جنایت علیه بشریت و همچنین نمایشگاهی که حول گرامیداشت شهدای قتل عام ۶۷ در فرانسه برگزار شد، یاران مقاومت و آزادیخواهان ایرانی خواهان محاکمه قاتلان و زنده کردن یاد شهدا شدن. ما خواهان بازخواست از آمرین و عاملین قتل عامهای سال های ۶۰ و ۶۷ هستیم. همه قاتلین در موضع مسئولیت مشغول کار هستند.

عزممان جزم است تا سرنگونی رژیم آخوندی دمی از پای ننشنیم. کاربری با اشاره به سیاست مماشات نوشته: علیرغم اسناد معتبر و اعترافات سردمداران حکومتی به جنایت_علیه_بشریت و قتل_عام۶۷ و هزاران هزار اعدام غیر قانونی صرفا به دلیل سکوت جامعه جهانیست که هنوز دادخواهی دژخیمان میسر نشده و این لکه ننگیست بر پیشانی مماشاتگران. کاربری به جنبش دادخواهی به عنوان یک وظیفه ملی اشاره کرده و نوشته: امروز پرچم دادخواهی به دوش ماست.

تعهد آزادی به عهده ماست و سرنگونی رژیم آخوندی مسئولیت ماست و تا رسیدن به این هدف از پانخواهیم نشست. و در توییت دیگه ضمن انتشار عکسی ا زاین نمایشگاه اومده: نمایشگاه عکس شهدای قتل_عام_تابستان۶۷ ایران در مقابل مجلس ملی فرانسه افتخاری برای ایران و ایرانی و گویای این است که مردم و مقاومت ایران در مقابل دیکتاتوری ولایت فقیه تا به آخر ایستاده‌اند. بله باید گفت که هیچ کجا خونی در مسیر آزادی بیهوده بر زمین نریخته و بزودی درخت آزادی که با این خونها آبیاری شده به ثمر خواهد نشست.

مطالب مرتبط

بازتاب ترس و ضعف حکومت آخوندی از گسترش قیام مردم عراق – ری‌توئیت

خیزشی دیگر در عراق - لگدمال کردن بنر خامنه‌ای و قاسم سلیمانی توسط جوانان شورشگر عراقی + فیلم

لطفا به اشتراک بگذارید: