بحران نظام در مجلس ارتجاع

صحنه فوران بحران ولایت‌فقیه در مجلس ارتجاع، جواد ظریف: ما همه در یک کشتی نشسته‌ایم




مجلس ارتجاع، صحنه دیگری از فوران بحران نظام ولایت‌فقیه و شاهد ضجه‌های جواد ظریف بود که در برابر حملات مهره‌های خامنه‌ای بر سر شکست برجام، تلاش می‌کرد با خرج کردن اقداماتش علیه مجاهدین آنها را آرام کند.


ظریف در مورد وضعیت خطرناک رژیم و این‌که در روی امواج بحرانها، هر دو باند نظام در یک کشتی نشسته‌اند هشدار داد.


جواد ظریف گفت: «آنچه که من گفتم، کلمه‌یی کمتر از مقام معظم رهبری نبود که فرمودند آمریکا باید به برجام برگردد، اگر بخواهد مذاکره شود، لذا بنده از خودم صحبت نمی‌کنم، اگر شما انتقادی دارید، انتقاد را به بحثی که مطرح شده بفرمایید، بنده مجری سیاست‌های نظام هستم. اما شما می‌خواهید نوار پخش کنید، بفرمایید پخش کنید.


 اگر پولشویی در ایران نیست، اگر گروه‌های فاسدی پولشویی نمی‌کنند، پس سلطان سکه را به چه جرمی اعدام کردیم. چرا صحبتی که در دفاع از جمهوری اسلامی شده، صحبتی که در رد اتهامات بیگانگان و منافقین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده را تبدیل کردید به صحبت علیه نظام. چرا آقای شریعتمداری این کار را کرد؟ چرا کیهان آن مقاله‌ها را نوشت؟‌ آن مقاله‌ها بود که اسباب دست روزنامه‌های غربی شد، نه عرایض بنده. بنده معروفم در دنیا!، صحبت‌های وزیر خارجه آمریکا را ببینید، بنده معروفم در دنیا به این‌که سینه چاک می‌کنم برای دفاع منافع جمهوری اسلامی. شما عنوانی که وزیر خارجه آمریکا به من داده را و باعث افتخار بنده است شنیدید. من بر علیه منافع نظام صحبت می‌کنم یا آنهایی که از صحبت‌های دلسوزانه من به‌خاطر منافع جناحی سوء‌استفاده می‌کنند. من بعد از سال‌ها زندگی در غرب عاشق و شیفته مذاکره با غربیها نیستم. این فشارها را بیش از هر کس من تحمل کردم، سختی مذاکرات، فشارهای مذاکرات، توهین‌هایی که شد و بحمدالله به لطف خدا نهایتاً هم از سوی آمریکاییها تحریم شدم، اینها را برای این انجام دادیم که بتوانیم ۶قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را لغو بکنیم و کردیم.


حالا می‌خواهیم این قطعنامه‌ها برگرده تا دوباره برای لغوش یک گروهی مجبور به مذاکره با آمریکا باشند، یاالله، بفرمایید.


نیاز است ما برای این‌که ما در این شرایط حساس کشور را از گزند بدی‌ها، گزند تبلیغات نابجا مصون بداریم همه در یک کشتی نشسته‌ایم، همگی آماج این حملات هستند، اصلاح طلب، اصول‌گرا، موافق، مخالف نمی‌شناسد.»


مطالب مرتبط:‌

صحنه فوران بحران ولایت‌فقیه در مجلس ارتجاع، جواد ظریف: ما همه در یک کشتی نشسته‌ایم


لطفا به اشتراک بگذارید: