خبرهای اعتراضی از سراسر میهن – قیام ایران

قیام ایران – خبرهای اعتراضی از سراسر میهن


تجمع بازنشستگان مقابل مجلس ارتجاع با وجود شرایط شدید امنیتی

از صبح امروز به دنبال فراخوان قبلی بازنشستگان سراسر کشور برای تجمع از ساعاتی پیش به سمت مجلس ارتجاع و سازمان برنامه و بودجه رژیم حرکت کردن. نیروهای سرکوبگر و امنیتی رژیم با ایجاد یک فضای حکومت نظامی، تمام خروجیخبرهای اعتراضی از سراسر میهن – قیام ایران ها به بهارستان را مسدود و مانع شکل گیری تجمع می شدن. رژیم آخوندی در مقابل مجلس ارتجاع ، صدها نیروی سرکوبگر زن و مرد و حدود ۵۰ موتورسوار و تعداد زیادی از ماموران لباس شخصی خامنه ای را مستقر کرده بود.

مشابه همین اقدام وحشت‌آلود در مقابل سازمان برنامه و بودجه هم صورت گرفت. اما با وجود تمام این اقدامات سرکوبگرایانه بازنشستگان تجمع خودشون رو شکل دادن بازنشستگان که اکثر اونهارو زنان تشکیل می دادن فریاد می زدند « معلم زندانی آزاد باید گردد». یکی از بازنشستگان گفت که بسیاری را دستگیر کردن، اما نفر دیگه یی بلافاصله با شجاعت گفت «مگر قراره دستگیر نکنند؟».

بازنشستگان حین حرکت به سمت مترو شعار می دادند: ای داد از این همه بیداد. تجمع اعتراض حق مسلم ما است. زندانی سیاسی آزاد باید گردد. بازنشستگان باوجود تمامی اقدامات سرکوبگرانه رژیم آخوندی تونستن کاری که میخواستن رو بکنن و به این شکل نشون دادن که میشه با اراده و اتحاد هر مانعی رو برای شکل دادن اعتراض از سر راه برداشت.

تجمع زلزله‌زدگان ترکمانچای در اعتراض به نبودن چادر


خبری داشتیم از ترکمانچای امروز اهالی این شهر که از توابع شهرستان میانه در اعتراض به نبودن چادر برای اسکان مردم زلزلزه زده در مقابل بخشداری رژیم تجمع کردند.

تجمع اعتراضی کارگران پروژه مرمت ارگ قدیم بم


صبح دیروز نزدیک به ۱۲۰ نفر از کارگران پروژه مرمت ارگ قدیم بم در استان کرمان، در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق‌ عقب افتاده‌ شون از سوی سازمان میراث فرهنگی، دست از کار کشیدن و مقابل درب ورودی پایگاه ارگ قدیم تجمع کردند.

تجمع کارگران کارخانه قند شوش و درخواست بازگشت به کار


خبر دیگه یی داریم از کارخانه قند شوش که کارگران این کارخانه در اعتراض به فرستادن تعدادی از کارگران به مرخصی اجباری و همچنین وادار کردن تعدادی دیگه به کار فقط دو روز در هفته، در محوطه این شرکت تجمع کرده و خواستار خبرهای اعتراضی از سراسر میهن – قیام ایرانبازگشت به کار شدن.

تا قبل از بحران در سال ۱۳۷۸ بیش از سه هزار کارگر رسمی در این شرکت به طور سه شیفته کار میکردن. اما این شرکت به دلیل واردات بی رویه شکر توسط کارگزاران رژ‌یم با یک بحران جدی مواجه شد که تا مرز ورشکستگی پیش رفته.

قبلا علاوه بر ۳۰۰۰ کارگری که به طور مستقیم در این شرکت مشغول به کار بودن، کشاورزان منطقه شوش، دزفول، اندیمشک و سایر مناطق خوزستان و استان های اطرف، چغندر این کارخانه را تامین میکردند. یعنی در واقع بسیاری از خانواده ها از این کارخانه نون میخوردن اما الان نونش آجر شده.

اعتصاب کامیونداران و رانندگان در مشهد


خبری هم داشتیم از مشهد که صدها کامیوندار در اعتراض به شرایط کار در جاده‌های ایران از جمله نداشتن سوخت، و فشار بیش از حد شهرداری رژیم بخاطر مجوز تردد شهری و تعیین ساعت کاری، دست از کار کشیده و با متوقف کردن کامیون‌هایشان در دو طرف یکی از خیابان های مشهد اعتصاب کردند.

تجمع مالکان خودروهای ترخیص نشده مقابل ساختمان منطقه آزاد اروند


همچنین روز شنبه، مالکان خودروهای وارداتی پلاک اروند در اعتراض به ترخیص نشدن خودروهاشون بعد از دو سال، در مقابل ساختمان منطقه آزاد اروند تجمع کردند. لازم به توضیحه که بیش از ۲۵۰ دستگاه خودروی وارداتی از ۲ سال پیش همچنان در گمرک منطقه آزاد اروند متوقف ماندن...

تجمع اعتراضی سیل‌زدگان معمولان برای مشکل مسکن


دیروز حوالی ظهر جمعی از سیل زدگان معمولان که بعد از گذشت نزدیک به ۸ ماه از سیل، هنوز زمینی برای احداث مسکن دریافت نکردن، در مقابل بخشداری رژیم در معمولان تجمع کردند.

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری پارس آباد در مقابل شهرداری این شهر


همچنین خبری داشتیم از پارس آباد که جمعی از کارگران شهرداری پارس آباد بخاطر عدم پرداخت حقوق و مزایاشون مقابل شهرداری این شهر تجمع کردن

پاره کردن بنرهای خوشامدگویی به سفر آخوند روحانی به یزدخبرهای اعتراضی از سراسر میهن – قیام ایران


آخوند روحانی قراره که روز یکشنبه ۱۹ آبان به یزد بره. روز شنبه ۱۸ آبان، جوانان شهر یزد از خجالت این آخوند شیاد دراومدن و تنفر خودشون از سفر آخوند روحانی به این شهر رو با پاره کردن بنرهای خوش‌آمدگویی به روحانی در مسیر فرودگاه نشون دادند.

یکی از جوانان غیور یزدی هم گفت که تا آخر شب همه بنرها را پاره خواهند کرد. بعد هم دانشجویان این شهر طی پلاکاردهایی خطاب به استاندار یزد گفتن این جمعیتی هست که یکشنبه با همین پلاکاردها به میدان امیر چخماق یزد برای اعتراض به روحانی در سفرش به یزد خواهند آمد

فریاد اعتراضی هم وطنی به جان آمده در نمایش جمعه تهران


روز جمعه در میانه نمایش جمعه در تهران یک نفر که از مشکلات اقتصادی و مصائب زندگی‌ ایجاد شده توسط آخوندهای چپاولگر کارد به استخوان‌اش رسیده بود فریاد اعتراضشو بلند کرد. هر چند این فرد توسط ماموران لباس شخصی دستگیر شد اما در همان حین که داشتن به زور از صحنه خارجش میکردن به فریاد زدن ادامه می‌داد....

مطالب مرتبط :

اعتراض روستائیان کوشک بیدک شیراز به حفر چاه و تیراندازی ماموران به مردم

تجمع اعتراضی جمعی از زلزله‌زدگان در ترکمانچای

لطفا به اشتراک بگذارید: