شورای ملی مقاومت ایران - اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم - ۱۶ آبان ۹۸

شورای ملی مقاومت ایران - اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم - ۱۶ آبان ۹۸


دست و پا زدنهای گشتاپوی دینی علیه مقاومت ایران

تحت عنوان مفتضح «اعضای سابق مجاهدین»

این بار از طریق رادیو بی‌بی‌سی ۴ و سرویس جهانی

 

سناریوسازی تکراری وزارت اطلاعات

برای مخدوش کردن چهرة مجاهدین در آلبانی

زمینه سازی برای اقدامات تروریستی بیشتر است

 

در شرایطی که صدای شکستن استخوانهای استبداد دینی به گوش میرسد

 بی بی سی با بهکار گرفتن مأموران اطلاعات 

تحت عنوان مفتضح «اعضای سابق مجاهدین» به رژیم  امداد رسانی میکند

 

شورای ملی مقاومت ایران- اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم-۱۶آبان ۹۸

 

استمرار قیامهای مردم عراق و لبنان، عمق استراتژیک رژیم ملایان و یکی از پایه های استراتژیک تئوکراسی حاکم بر ایران را بشدت زیر ضرب برده است.

تشدید تحریمهای بین المللی و مشخصاً تنگ شدن حلقه محاصره بر خلیفة ارتجاع و لیست گذاری  اطرافیان او همزمان با اوج گیری اعتراضات مردم ایران و فعالیتهای کانونهای شورشی، مبین آن است که زمان بسرعت علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران در حرکت است و بقای آنرا با چالش بی سابقه ای روبرو کرده است.

در چنین شرایطی آخوندها با تشدید فعالیتهای تروریستی علیه مقاومت ایران و با شیطان سازی هر چه بیشتر علیه مجاهدین تلاش میکنند وانمود کنند که رژیمشان آلترناتیوی ندارد و بهتر است روزگار مماشات با آنها ادامه پیدا کند.

دست و پا زدنهای گشتاپوی دینی علیه مقاومت ایران در پوشش رسوای«اعضای سابق مجاهدین» این بار از طریق رادیو بی‌بی‌سی۴  و سرویس جهانی در این شمار است.

لجن‌پراکنیهای امروز همان «اعضای سابق» که در واقع اعضای کنونی وزارت اطلاعات ملایان هستند و در گذشته بارها با اسناد و مدارک متقن افشا و از جمله در دادگاه آلمان بخاطر همین قبیل افترائات در اشپیگل محکوم شده اند، تعجبی برنمی انگیزد.

این سناریوسازی تکراری وزارت اطلاعات برای مخدوش کردن چهرة مجاهدین در آلبانی، زمینه سازی برای اقدامات تروریستی بیشتر است.

پلیس آلبانی در روز ۲۳ اکتبر ۲۰۱۹، جزئیات طرحهای تروریستی رژیم ملایان علیه مجاهدین در آلبانی از طریق «اعضای سابق» را برملا کرد، اما خبرنگار بی بی سی هیچ اشاره ای به این موضوع که مهمترین خبر در آلبانی در مورد مجاهدین در هفته ها و ماه‌های اخیر است، نمی‌کند زیرا داستان و «بالانس» مورد نظر او با عوامل رژیم ایران است. آلبانی سال گذشته سفیر رژیم ایران و رئیس ایستگاه اطلاعاتی آن در تیرانا را بخاطر فعالیتهای جاسوسی و تروریستی اخراج کرد. پرزیدنت ترامپ در 14 دسامبر 2018 در نامه به نخست وزیر جمهوری آلبانی از تلاشهای قاطع و ایستادگی این کشور در برابر تروریسم رژیم ایران و تلاشهای آن «برای ساکت کردن مخالفان رژیم در سراسر جهان» تقدیر کرد.

در تابستان گذشته 350 شخصیت از 47 کشور جهان به مدت 5 روز در محل استقرار اعضای مجاهدین در آلبانی بودند و همه چیز را از نزدیک دیدند. بنابراین چرندیات بازمصرف شده در بی بی سی در باره شستشوی مغزی افراد، عدم دسترسی به اینترنت و عدم برخورداری اعضای مجاهدین از حق انتخاب آزادانه، ادعای اینکه در آلبانی 300 یا 400 نفر این سازمان را ترک کرده اند یا اینکه در عراق آمدن خانواده یک اسیر جنگی به نام میرزایی را از ایران به وی اطلاع نداده اند (در حالیکه هم یونامی و هم کمیساریای عالی پناهندگان و هم نیروهای آمریکایی در کمپ مجاهدین حضور داشتند و در دسترس همه بودند) کذب محض و فقط نوازش ملایان جنایتکارحاکم بر ایران و پرداخت به فاشیسم دینی از حساب انسان‌هایی است که در اوج آگاهی زندگی خود را وقف آزادی و دمکراسی در ایران کرده اند. کسانی که تاکنون بیش از 100 هزار تن از آنان در حکومت ملایان جان باخته اند که یک فقره آن قتل عام 30 هزار زندانی سیاسی با فتوای خمینی در 1988 است. مجاهدین پس از آزاد کردن این اسیر جنگی و فرستادن او به آلبانی در 4 سپتامبر 2016 از او خواستند به دنبال زندگی خودش برود اما او یکبار دیگر در آلبانی با خط و امضای خودش درخواست عضویت کرد.

لیندا پرسلی خبرنگار بی بی سی می گوید که مجاهدین حاضر به مصاحبه با ما نشدند. او عمداً از یاد برده است که همراه با یک خبرنگار دیگر بی بی سی در روز 10 اکتبر گذشته در کمپ اشرف 3 میهمان مجاهدین بود و 5 ساعت و نیم با آنها گفتگو داشت. مجاهدین به او گفتند که میتواند هر چند روز که بخواهد و با هر کس که بخواهد به تنهایی گفتگو کند و به همه جا برود. تنها ملاحظه مجاهدین این بود که از ما نخواهید در برنامه‌ای شرکت کنیم که مبنای آن، آگاهانه یا ناآگاهانه، سناریوی مورد نظر وزارت اطلاعات ملایان است و از ما نخواهید در این برنامه در کنار کسانی قرار بگیریم که هدف و کارشان جمع‌آوری اطلاعات و کمک به رژیم ایران برای اقدامات تروریستی علیه ماست. این حق اولیه مجاهدین برای حفاظت از خودشان در قبال دیکتاتوری مذهبی و تروریستی است که در پوشش «اعضای سابق» یا «خبرنگاران دوست» عمل میکند و از هر دوی آنها در طرح تروریستی مارس 2018 در آلبانی استفاده کرد.

فلاحیان وزیر سابق اطلاعات آخوندها که بیشترین ترورهای رژیم در خارج از ایران در زمان او انجام شده است، در 18تیر96 گفت: «وزارت اطلاعات برای جمع‌آوری اطلاعات، پوشش لازم دارد چه در داخل چه در خارج. ما یک مأمور اطلاعاتی را نمی فرستیم آلمان یا امریکا بگوید من از وزارت اطلاعات هستم پوشش کارِ بازرگانی یا خبرنگاری لازم است...».

آخوند فلاحیان ـ ۱۸تیر۹۶

نمایندگان مجاهدین در آلبانی در دیدار با خبرنگار بی بی سی در روز ۱۰ اکتبر در اشرف۳ بسیاری مدارک و اطلاعات در مورد توطئه های تروریستی علیه اشرف۳ و بطور خاص استفاده رژیم از مزدوران تبعه ترکیه و «اعضای سابق» و «شبکه خبرنگاران دوست» را در اختیار وی گذاشتند و به تفصیل نقش آنها را در تو‌طئه بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ در فرانسه و در تو‌طئه‌ تروریستی در آلبانی که در ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ توسط نخست وزیر آلبانی افشا شد، توضیح دادند. طبق گزارش پلیس و دادستانی بلژیک برخی تروریستهای دستگیر شده که مدعی هواداری از مجاهدین بودند بیش از ۱۰ سال نقش «سلول خفته» داشتند. برخی از آنان از احمد ظریف دیپلمات رژیم در فرانسه پول میگرفتند. اسدالله اسدی دیپلمات دیگر در اتریش شخصاً بمب را در خاک لوگزامبورگ به امیر سعدونی تحویل داد.

طبق گزارشهای سازمانهای اطلاعاتی آلمان و هلند در سالهای متمادی، رژیم ایران از افرادی که خود را «اعضای سابق مجاهدین» معرفی میکنند، برای کارهای جاسوسی و همچنین زمینه سازی کارهای تروریستی استفاده میکند.

کاردار آمریکا در آلبانی نیز در ۲۸ اکتبر در یک کنفرانس پیرامون بالکان، نسبت به اقدامات تروریستی رژیم ایران در آلبانی علیه مخالفین ابراز نگرانی کرد.

در بررسی موقعیت مجاهدین در آلبانی، در یک گزارش بیطرف، انتظار می رفت که به این واقعیت ها پرداخته می‌شد و نه دراماتیزه کردن دروغ های افراد فرومایه ای که تسلیم شده و بخدمت فاشیسم مذهبی در آمده اند.

گشتاپوی دینی حاکم بر ایران که بلافاصله به منعکس کردن یاوه ها و افترائات بی بی سی علیه مجاهدین مبادرت کرد، میخواهد از این طریق مأمورانش از قبیل حسن حیرانی را با دجالیت، با برچسب «اعضای سابق» سفیدسازی کند. کمک بی بی سی برای تبدیل سوژه امنیتی به مخالف سیاسی، شرم آور است. حکم اخراج این مزدور از مجاهدین به تاریخ ۹ آوریل ۲۰۱۸ به دلیل« اطلاعاتی و امنیتی و خیانت » همراه با معذرتخواهی این فرد به خط خودش ضمیمه است. این سند به دادگاه آلمان هم داده شده است و خبرنگار بی بی سی به آن دسترسی داشت.

کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

شورای ملی مقاومت ایران

۱۶ آبان ۱۳۹۸ (۷ نوامبر ۲۰۱۹)
لطفا به اشتراک بگذارید: