فرار به جلو خامنه‌ای و بلوف درمانی روحانی در برابر قیام شعله‌ور مردم ایران

فرار به جلو خامنه‌ای برای دلداری به مزدوران


و بلوف درمانی روحانی در برابر قیام شعله‌ور مردم ایران


ولی فقیه درهم شکسته ارتجاع در یک فرار به جلوی وقیحانه در برابر قیام مردم و همزمان با کشتار در خیابان، به روحیه دادن به نیروهایش پرداخت و گفت: هم دوستان و هم دشمنان بدانند که ما در عرصه‌ی جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم!

 

تلویزیون رژیم۲۸آبان۱۳۹۸

همه بدونن، هم دوستان ما، هم دشمنان، ما درعرصه جنگ نظامی، دشمن رو عقب زدیم، درعرصه جنگ سیاسی دشمن رو عقب زدیم، در عرصه جنگ امنیتی دشمن رو عقب زدیم. همین کارهای این چند روز، اینا کارهای امنیتی بود. این کارهای مردمی نبود، کارهای امنیتی بود. عقب زده شدن. در عرصه های مختلف دشمن رو عقب زدیم.

 

خامنه ای به بن بست اقتصادی رژیم در زیر ضرب تحریمها اذعان کرد و گفت: این تحریم الان شدت بیشتری گرفته و فعلاً خواهد بود؛ اینکه امید داشته باشیم یک یا دو سال دیگر تمام میشود، باطل است و این تحریم حالاحالاها خواهد بود.

خلیفه ارتجاع در اذعان به استثمار و بیداد آخوندی علیه زحمتکشان و محرومان جامعه، برابری و مساوات را غیر قابل تحقق دانست و اضافه کرد: «آنهایی که شعار مساوات میدادند، مطلقاً در حکومتشان مساوات وجود نداشت و قابل تحقق هم نبود».

وی در ادامه با دجالبازی خاطرنشان کرد که در نظام آخوندی تحت نام اسلام « عده‌ای بیشتر دارند، اما منابع عمومی باید عادلانه باشد».

خامنه ای به روحانی و کارگزاران حکومت آخوندی که درپی خاتمه تحریمها هستند،گوشزد کرد :«اینکه ما برای نجات اقتصاد کشور، چشم امید به تمام شدن تحریم داشته باشیم یا اینکه این شخص [یعنی ترامپ] نباشد، اینها تأثیری ندارد.

با اینهمه، ولی فقیه ارتجاع در منتهای استیصال نشان داد که چشم به دورزدن تحریمها و کاسبان تحریم در ولایتش دوخته است، و از این رو، اضافه کرد: حالا بعضی زرنگی میکنند و تحریم را دور میزنند، دستشان درد نکند»!

 

به دنبال حرفهای خامنه ای، شیخ حسن روحانی رئیس جمهور ورشکسته اش به پامنبری پرداخت و درجلسه هیأت دولتش ضمن مجیز گویی برای خلیفه ارتجاع، در وقاحت آخوندی روی دست او بلند شد، و در باره قیام سراسری مردم ایران گفت:

تلویزیون رژیم۲۹آبان۱۳۹۸

«گزارشی که امروز وزیر کشور که مسئولیت سنگین اجرای طرح را به‌عهده داشت در جلسه هیأت وزیران مطرح کرد و آمار و ارقام افرادی که در خیابان آمده بودند مطرح کرد روشن شد که این عدد اونها چه مقدار بوده و این خوب است بعداً در موقع مناسب برای مردم توضیح داده بشود و آنهایی که آشوب‌طلب بودند باز عده کمی از آنها بودند که آمدند به خیابان منتهی آشوب طلبان سازمان یافته، مسلح برنامه‌ریزی شده».
لطفا به اشتراک بگذارید: