آخرین وضعیت قیام سراسری در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران

قیام ایران – آخرین وضعیت قیام سراسری در شهرهای مختلف میهن

گزارش و گفتگو با حبیب گودرزی

اکنون قیام شهاب‌آسای آبان۹۸ در کوتاه‌ترین فاصلهٔ غیرقابل تصور، از نقطهٔ ثقل ومرحله کیفی‌اش عبور نموده است.آخرین وضعیت قیام سراسری در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران

اکنون این قیام، تعادل‌قوا بین مردم ایران و حاکمیت پلید ولی‌فقیه و اشغالگران آخوندیسم را از مرحله مشابه

بعد از ۱۷شهریور ۵۷ عبور داده است. اکنون آنچه به‌طور قانونمند رقم خواهد خورد، مراحلی هستند که

در اوج وفرود و فراز و نشیب تحولات، به جانب سرنگونی محتوم اشغالگر ضدبشر طی شده و پیش خواهند رفت.

خشم بهت‌انگیز نهفته در سال‌های زنده‌بگوری، آن‌چنان سراپردهٔ مراکز خدمات‌رسان به استمرار جانیان فقاهتی را درنوردید که جهان را به این یقین رساند که در دهه‌های ادبار ایران، هیچ انس و الفت و همراهی بین مردم با اشغالگران فقاهتی نبوده است. خشمی که در نهفت خروشش، قدرت بی‌شکست عشق به آزادی و برابری و عدالت اجتماعی را از دست و زبان مردم ایران متجلی کرد.

مردم ایران از آزموده‌های چهاردهه آمده‌اند


از این پیش‌تر جهان شاهد بود که مردم ایران تمام راه‌ها و مسیرهای مسالمت و قانون و حقوق را برای استیفای دادخواهی مسلم صنفی و سیاسی‌شان با این حکومت طی کردند. این دادخواهی مسالمت‌آمیز نه فقط در سال‌های اخیر توسط مال‌باختگان،آخرین وضعیت قیام سراسری در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران غارت‌شدگان، کارگران، کارمندان، معلمان، پرستاران و بازاریان فریاد زده شد، بلکه از فردای ۲۲بهمن ۵۷تا ۳۰خرداد ۶۰ با نوشتن صدها نامهٔ اعتراضی و دادخواهی و بیانیه و شکایت به مراجع قانونی و حتی به شخص خمینی صورت گرفت.

ولی در طول این ۴۱سال هرگز به هیچ خواسته و دادخواهیِ شهروند ایرانی و نمایندگان سیاسی و صنفی و حقوقی‌شان پاسخی جز محرومیت بیشتر، زندان، وثیقه‌های سنگین، «دار» و اعدام و قتل‌عام و نیز اجبار پناهندگی و فرار مغزها داده نشد. از جانب خمینی و بعد هم خامنه‌ای نه تنها هیچ پاسخی برای رفع ستم و تعدی و سانسور و جنایت داده نشد که حتی دامنهٔ فساد و اختلاس و دزدی و ناهنجاریهای اجتماعی را بیشتر و بیشتر کردند.

مطالب مرتبط

قیام سراسری و لرزه‌های سرنگونی – قیام ایران

خلاصه مهمترین اخبار ایران و جهان – شامگاهی – ۱آذر ۹۸

لطفا به اشتراک بگذارید: