نگاهی به برخی از مطالب منتشره در روزنامه‌های رژیم – قیام ایران

قیام ایران – نگاهی به برخی از مطالب منتشره در روزنامه‌های رژیم

گفتگو با رضا هفت برادران و بابک رهنورد

روزنامه‌های حکومتی در روز چهارم آبان در یک تلاش مشترک برای الغاء پایان قیام وپیروزی رژیم بر قیام آفریناننگاهی به برخی از مطالب منتشره در روزنامه‌های رژیم – قیام ایران

شکست مفتضحی خورده‌اند. کیهان خامنه‌ای پیشاپیش در مورد موفقیت وعظمت راهپیمایی خودجوش! امروز تهران صفحه اولش را سیاه کرده است.

روزنامه‌های حکومتی اظهارات پاسدار فدوی جانشین سرکردهٔ سپاه را انعکاس داده‌اند

که تلاش کرده با اعلام پیروزی نظام بر دشمنان داخلی و خارجی به بسیجیها روحیه بده.

روزنامه جوان : سران فرانسه ۱۱ماه است که درگیر تظاهراتهایی هستند که فقط مردم فرانسه منشأ آن هستند و هیچ دولت خارجی از آن پشتیبانی نمی‌کند و حتی یک بار هم یکی از تظاهرات‌کنندگان فرانسوی جسارتی به پلیس فرانسه نکرده و از خطوط قرمز عبور نکرده است، چه غلطی راجع به این تظاهراتها انجام دادند که امروز می‌آیند از آشوب‌هایی که خودشان سرمنشأ آن در ایران بودند، دفاع می‌کنند؟

دشمناننگاهی به برخی از مطالب منتشره در روزنامه‌های رژیم – قیام ایران


دشمنان ۱۰سال دیگر هم تلاش کنند به گرد پای توانمندی سایبری ایران هم نمی‌رسند... متأسفانه ما از سیستم‌های عامل آمریکایی استفاده می‌کنیم و آمریکایی‌ها شرارت‌های خود را از این طریق انجام می‌دهند. متأسفانه ما در عرصه اینترنت ملی کم‌کاری کرده‌ایم... در جریان اخیر، خیلی از مردم در حالی‌که از فاصله یک متری و ۵/۱متری از پشت به آنها شلیک شده، کشته شده‌اند و این یعنی گلوله از میان خودشان شلیک شده است.

اشرار با کلت‌های خفیف خود از پشت مردم را می‌کشتند و این قطعاً برای مردم تشریح خواهد شد... آمدن ناو هواپیمابر و ناو‌های اسکورت آمریکایی‌ها به خلیج‌فارس هیچ اثری نداشت و دو بز هم به یکدیگر شاخ نزدند. ولی بیرون از آغل سپاه پاسداران که فدوی گزارش داده دو بز هم به هم شاخ نزدند شاهدیم در باغ‌وحش نظام، و در وحشت از قیام مردم گرگها در دعوای مقصر کیست؟مشغول دریدن همدیگر بودند

مطالب مرتبط

نگاهی به مطالب امروز روزنامه‌های نظام آخوندی – قیام ایران

مروری بر رسانه‌های حکومتی - دوشنبه ۴آذر۹۸

لطفا به اشتراک بگذارید: