اصلی‌ترین شعار مردم عراق اخراج رژیم ایران – قیام ایران

قیام ایران – اصلی‌ترین شعار مردم عراق اخراج رژیم ایران

نگاهی به قیام مردم عراق

ولید فارس درباره قیام سراسری ایران وهمزمان با اوج گرفتن قیام عراق در نجف و ناصریه اصلی‌ترین شعار مردم عراق اخراج رژیم ایران – قیام ایران

وبه آتش کشیدن کنسولگری رژیم ایران در نجف وشهادت تعدادی از جوانان و مردم ناصریه به‌دست نیروهای امنیتی

و مزدور رژیم ایران در مصاحبه‌یی با فاکس نیوز گفت: «وضعیت در ایران برای رژیم بد

و بدتر خواهد شد زیرا این بار فقط دانشجویان نیستند و فقط هم در تهران نیست

بلکه در سراسر ایران و یکصد شهر و نیز در ورای خطوط فرقه‌ای است و شما کردها، ترکها، بلوچها و عربها را دارید که در داخل ایران علاوه بر اکثریت فارسها، همگی علیه این رژیم قیام کرده‌اند. طنز قضیه اینجاست که همین رژیم در ۴کشور دیگر شامل عراق، سوریه، لبنان و یمن مداخله می‌کرده است و حالا فرمانده سپاه پاسداران رژیم ایران می‌گوید، ما کشورهای دیگر و طبعاً آمریکا و عربستان و شاید هم در نقطه‌ای اسراییل را متهم می‌کنیم که در پشت اعتراضات قرار دارند.

قیام اصیلاصلی‌ترین شعار مردم عراق اخراج رژیم ایران – قیام ایران


البته این ابداً واقعیت ندارد. این یک قیام اصیل و داخلی در ایران است». ولید فارس درباره قیام مردم عراق و درگیریهای جوانان عراقی در ناصریه و نجف گفت: «بله این فیلمها مربوط به شب گذشته در عراق هستند و امروز معترضان عراقی را داشتیم که بیشتر آنها شیعی هستند، دختران و پسران جوان شیعی.

این برای عراق خیلی خیلی حائز اهمیت است زیرا معمولاً گفته می‌شد که ایران نفوذ زیادی بر شیعیان عراق دارد اما به‌نظر می‌رسد که این وضعیت در حال تغییر است. آنها کنسولگری و مراکز دیگری را هدف قرار می‌دهند که متعلق به رژیم ایران است و این حرکت به قدر کافی سمبلیک است که می‌توان گفت آنها خواهان خارج شدن رژیم ایران از عراق هستند. این پیامی است که آنها سعی می‌کنند برسانند».

مطالب مرتبط

بررسی تحولات عراق – قیام ایران

ولید فارس در مصاحبه با فاکس نیوز- عمق استراتژیک رژیم ایران در منطقه در حال فرو ریختن است

لطفا به اشتراک بگذارید: