انعکاس قیام سراسری مردم ایران در رسانه‌ها – قیام ایران

قیام ایران – انعکاس قیام سراسری مردم ایران در رسانه‌ها

انعکاس قیام سراسری مردم ایران در رسانه های بین‌المللی

تلویزیون العربیه روز ۲۵آبان تصویری از حمله مردم تهران به یک پایگاه بسیج ضدمردمی را به نمایش گذاشت انعکاس قیام سراسری مردم ایران در رسانه‌ها – قیام ایران

ونوشت: «برخی فعالان ایرانی از به آتش کشیدن مراکز نیروهای بسیج وابسته به سپاه پاسداران در تهران خبر دادند.

یک ویدئوی منتشر شده، به آتش کشیدن مقر بسیج و زبانه کشیدن آتش آن را نشان می‌دهد.

در همین حال تعداد کشته‌های اعتراضات ایران که در پی افزایش قیمت بنزین شعله‌ور شد،

بعد از کشته شدن یک تظاهرکننده در سیرجان و کشته شدن ۴تظاهرکننده در خرمشهر واقع در جنوب اقلیم اهواز [استان خوزستان] به ۹نفر رسیده است. شایان یادآوریست که نفر ششم در شیراز و هفتمین نفر در اصفهان و یک نفر در بهبهان و نهمین کشته در کرج بوده است. هم‌چنین ۱۳نفر در سحرگاه شنبه بر اثر گلوله نیروهای امنیتی مجروح شدند».

به آتش کشیدن تصاویر خامنه‌ای و مواضع مقاومت ایران در کانون توجهات رسانه‌های منطقه‌ای قرار دارد. سایت العین الاخباریه روز ۲۴آبان نوشت: «مریم رجوی با اشاره به ۳برابر شدن قیمت بنزین گفت: «رژیم ایران زحمتکشان ایران را فقیرتر کرده است». العین الاخباریه افزود: «ایشان با انجام توئیت‌هایی در حساب خود در توئیتر افزود: ”رژیم خامنه‌ای و روحانی و دزدان چندهزار میلیاردی اموال مردم را چپاول و با جنگ‌افروزی و پروژه‌های ضد‌میهنی(اتمی) و موشکی در خدمت غصب حاکمیت مردم به‌کار می‌گیرند».

این سایت در ادامه نوشته است: «رجوی تأکید کرد: نیروهای سرکوبگر در وحشت از اعتراضات مردمی به‌حالت آماده‌باش در‌آمده‌اند. تا این رژیم ضد‌بشری بر سر کار است، گرانی و تورم و بیکاری و دیگر فجایع اقتصادی و اجتماعی تشدید می‌شود.

مطالب مرتبط

انعکاس قیام سراسری مردم ایران در رسانه‌ها – قیام ایران

قیام سراسری مردم ایران در آینه رسانه‌ها

لطفا به اشتراک بگذارید: