حمایت‌های بین‌المللی از قیام سراسری ایران – قیام ایران

قیام ایران – حمایت از قیام سراسری ایران در سطح بین‌المللی


نگاهی به حمایت نمایندگان پارلمان اروپا و نیز توئیت‌های شخصیتهای بین‌المللی

پتراس استراویچیوس نماینده پارلمان اروپا از لیتوانی: همانطور که در هفته اخیر از موج عظیم تظاهراتها و قیام حمایت‌های بین‌المللی از قیام سراسری ایران – قیام ایران

علیه رژیم کنونی خامنه‌ای در ایران مطلع شدیم، که در آن صدها نفر کشته شدند.

وحشیانه به قتل رسانده شدند. کتک زده شدند توسط نیروهای امنیتی و دیگر نیروها

بنابر این ما همدلی عمیق خودمان با مردمی که علیه رژیم ددمنش ایران اعتراض می‌کنند را اعلام می‌کنیم.

البته تسلیت عرض می‌کنیم به خانواده های کسانی که در این تظاهراتها به شهادت رسیدند. در واقع بخاطر اینکه برای یک ایران آزاد و دمکراتیک مبارزه کردند. من نماینده عالی موگرینی را فرا می خوانم به اینکه یک بیانیه صریح در حمایت از این افراد بدهد و موضع قوی ما علیه رژیم ایران را اعلام کند.ما باید مشتاق باشیم که با نیروهای اپوزیسیون کار کنیم. تا به مردم کمک کنیم که شاهد یک آینده بهتری در ایران باشند.

راجر گادسیف نماینده پارلمان انگلستان از بیرمنگام: خبرهایی که از ایران می‌رسد خیلی نگران کننده است. افزایش بسیار زیاد در قیمت بنزین به شکل قابل فهمی واکنش عظیمی از مردم برانگیخت. و رژیم واکنش وحشیانه اش را با به کارگیری مهمات جنگی علیه مردم خودش نشان داد.

تا جایی که اطلاع دارم تاکنون بیش از ۴۰۰نفر کشته شدند. من کارهایی را که رژیم آخوندی ایران انجام داده است را تماما محکوم می کنم. فکر می کنم افکار بین‌المللی در جهان نیز باید برخیزند و آنها را محکوم کنند. زیرا آنها علیه مردم خودشان اعلام جنگ کردند.

مطالب مرتبط

حمایت نمایندگان پارلمان اروپا از قیام ایران – قیام ایران

در حمایت از قیام ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: