گرانی بنزین جرقه قیام سراسری و بهم ریختن محاسبات نظام – قیام ایران

قیام ایران – گرانی بنزین جرقه قیام سراسری و بهم ریختن محاسبات نظام


گزارش و گفتگو با محسن بوداغی

قیام ایران کلان‌ضربه‌ای بود که مردم ایران به رژیم پوسیده ولایت فقیه وارد کردگرانی بنزین جرقه قیام سراسری و بهم ریختن محاسبات نظام – قیام ایران

ودر تاریخ سیاسی ایران عبور از مرحله برگشت‌ناپذیری را رقم زد

و از نظر سیاسی و اقتصادی نیز ضربات جبران‌ناپذیری به نهادهای سرکوبگر دیکتاتوری وارد کرد.

تصمیم ناگهانی سهمیه‌بندی کردن بنزین و افزایش ۲ و ۳برابری قیمت بنزین، بدون اطلاع قبلی و اعلام آن در ساعات پایانی نیمه‌شب پنجشبه ۲۳آبان ۹۸ انفجاری از خشم و شعله قیام را فروزان کرد.

صدهاهزار نفر را در مدت زمانی کوتاه در شهرهای کوچک و بزرگ و مراکز استانها به خیابان سرازیر کرد و خشم یک ملت بپاخاسته در انفجار بمبی به بزرگی بمب اتم بر سر خامنه‌ای فروریخت. سرعت، قدرت و شدت تخریب خشم انفجاری بر سر ولی‌فقیه ارتجاع آن‌قدر بالا بود که تمامی نمادهای وابسته به حکومت سرکوب و غارت بیت خامنه‌ای اعم از بانکها، فروشگاههای وابسته به سپاه و بسیج و مراکز نظامی و انتظامی را در کام شعله‌های سرکشی فروبرد که سردمداران فاسد و ستمگر، سرنگونی را در همان ساعات اولیه در جلوی چشم خود دیدند.

شعله‌های قیام در ابعاد انفجار بمب اتم


حجم وگستردگی طغیان توده‌ها در شعله‌ور شدن بانکها، پمپ‌بنزین‌ها، حوزه‌های جهل و جنایت و سایر نمادهای استبداد دینیگرانی بنزین جرقه قیام سراسری و بهم ریختن محاسبات نظام – قیام ایران

در بیش از ۱۰۰شهر در ۲روز اول، نمایانگر خشم خروشان و توفانی خلقی بپاخاسته است که این‌بار

با بالاترین پرداخت با شهدا و اسیرانش رادیکال‌تر از گذشته،

به چیزی جز سرنگونی و فروپاشی حکومت ولایت فقیه، رضایت نداده و کوتاه نخواهند آمد.

آخوند حامد کاشانی ترس و وحشت رژیم را از خشم مردم نشان داد و گفت: «بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم بمب اتم خطرناک است... اتفاقی که این چند روز افتاد از نظر من مثل بمب اتم می‌ماند».(تلویزیون افق رژیم ۲۸آبان ۹۸)

مطالب مرتبط

گرانی بنزین و وعده‌های مقامات رژیم – قیام ایران

انفجار خشم مردم در قیام سراسری آبان ۹۸ (۱)
لطفا به اشتراک بگذارید: