گستردگی ابعاد حمایت‌های بین‌المللی از قیام ایران – قیام ایران

قیام ایران – نگاهی به جلسه اخیر در حمایت از قیام سراسری ایران در سنای آمریکا


گفتگو با علی صفوی

عنوان جلسه امروز در سنا قیام ایران - مردم برای آزادی قیام می کنند. گستردگی ابعاد حمایت‌های بین‌المللی از قیام ایران – قیام ایران

که در سالن تاریخی کندی برگذار شد. دهها تن از مشاوران ارشد سناتورها در آن شرکت کردند.

البته سخنرانهایی هم بودند منجمله خانم مارتا مکسلی که سناتور جمهوریخواه است

و عضو کمیته مسلح نیز هست. او قویا از قیام مردم ایران حمایت کرد.

او سرکوب رژیم آخوندی را محکوم کرد. او گفت که آمریکا باید در کنار مردم ایران قرار بگیرد. همچنین مشاور سناتور کاردین پیامی را از جانب او قرائت کرد. او در این پیام از قیام مردم ایران حمایت کرده و جنایت های نظام آخوندی را محکوم کرد. در این جلسه یک پیام ویدئویی از خانم مریم رجوی پخش شد. یک کلیپ ۵دقیقه‌ای از صحنه های قیام پخش شد.

در این جلسه ژنرال جمیز جونز و فرماندار تام ریج و نیز سفیر لینکن بلومفیلد سخنرانی کردند. این جلسه حائز اهمیت بسیاری است. زیرا نشان می دهد که چشم جهانیان نسبت به ماهیت ضدبشری رژیم آخوندی باز شده است. فکر می کنم که کمتر ناظری تردید داشته باشد که مردم ایران از دو جناح ایران عبور کرده و خواستار سرنگونی است.

این جلسه یک پیام قوی به نظام آخوندی می دهد که جهان ساکت نیست و به دقت نظارگر عملکرد این رژیم است. از طرف دیگر پیامی به مردم ایران و قیام آفرینان می دهد که جهان در کنار آنها قرار دارد. این جلسه بسیار روشنگر بود که در ایران چه می گذرد و جامعه جهانی باید در کنار مقاومت و مردم ایران قرار بگیرد.



مطالب مرتبط

کنفرانس در سنای آمریکا – حمایت از تغییر دموکراتیک در ایران – قسمت سوم

مریم رجوی: جامعه جهانی باید خواهان توقف فوری کشتار و دستگیریها در ایران شود
لطفا به اشتراک بگذارید: