نگاهی به روزنامه‌های نظام ولایت آخوندی – قیام ایران

قیام ایران – چکیده‌ای از مطالب مطرح شده در روزنامه‌های نظام آخوندی


گفتگو با رضا هفت برادران

روزنامه‌های حکومتی در روز شنبه شانزدهم آذر، هم‌چنان انعکاس دهندهٔ کلان ضربه قیام ایران بر پیکر رژیم هستند.نگاهی به روزنامه‌های نظام ولایت آخوندی – قیام ایران

ابراز وحشت از قیام و استمرار آن و آثار آن در مناسبات بین‌المللی رژیم از جمله بر سر برجام،

هم‌چنین غلط کردم گویی نسبت به گرانی بنزین در روزنامه‌ها دیده می‌شود.

روزنامه‌های حکومتی تیتر مشترکشان را به واقعهٔ ۱۶آذر اختصاص داده و هر یک تلاش کرده است

پیام این روز را که دفاع از آزادی و ضددیکتاتوری است را به نفع خود قلب و مصادره کند.

روزنامه‌های باند خامنه‌ای ضمن تلاش برای وارونه کردن واقعه تاریخی ۱۶آذر، موضوع را عوض کرده و با حمله به باند روحانی به‌خاطر مذاکره جویی بر سر برجام، عمق بحران درونی رژیم را به نمایش گذاشته‌اند. کیهان خامنه‌ای نوشته است« مشکل ما... مخصوصاً در این ۴۰سال انقلاب با کار به دستانی است که ناصالح بوده و هستند و یکی دوتا نیستند».

کیهان در ادامه ضمن سوزوگداز از ضربات قیام بر رژیم افزوده است:« هرگز نمی‌توان از گناه لیبرالهایی که ایران امروز را به زحمت آمریکا و مذاکره با او انداختند گذشت و آنها را هنوز پُرروهایی دید که تنبیه نشده‌اند و از رو نرفته‌اند. فتنه‌های این سال‌ها و مخصوصاً ماه گذشته کشور نتیجه همان فکر فلجی است که قادر به فهم حقیقت یا اقرار به آن نبوده و نیست و هنوز هم در راه کج خود لج می‌کنند».

کیهان در ادامه برای باند رقیب خط‌ و نشان کشیده که « ساده‌لوحان و پوچ‌اندیشان، هر کاری بکنند هم نمی‌توانند با این وطن‌فروشی‌ها، نظام را به مذاکره با شیطان وادار کنند». روزنامه حکومتی سیاست روز هم با انعکاس بیانیه بسیجی‌ها در دانشگاههای مختلف برای مصادره روز ۱۶آذر حملات آنها به باند روحانی را انعکاس داده است.

مطالب مرتبط

مروری بر اهم مطالب مندرج در روزنامه‌های رژیم – قیام ایران

مروری بر رسانه‌های حکومتی - شنبه۱۶آذر ۹۸

لطفا به اشتراک بگذارید: