نگاهی به مطالب روزنامه‌های امروز رژیم آخوندی – قیام ایران

قیام ایران – چکیده‌ای از مطالب روزنامه‌های امروز رژیم آخوندی


گفتگو با رضا هفت برادران

روزنامه‌های حکومتی روز ۱۸ آذر نمایشگاه بحرانهای رژیم هستند.

از هشدار و ابراز وحشت از پیامدهای قیام مردم ایران، تا ادامه مخالفتها با گرانی بنزین،نگاهی به مطالب روزنامه‌های امروز رژیم آخوندی – قیام ایران

ورشکستگی نمایش انتخابات و بودجه غیرواقعی دولت روحانی برای سال ۹۹،

ادامه وقایع روز ۱۶ آذر و اعتراف به انزوای رژیم در آنها دیده می‌شود.

به سایر بحرانهای اجتماعی هم در کنار اینها اشاره شده از گرانی ارز،

تا واکنش اجتماعی به خیز رژیم برای بستن اینترنت و

ناکارآمدی دولت در مهار آنفلونزا و دعواهای باندی بر سر برجام.

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری نوشته است «نارضایتی از شرایط موجود همه گیر و شامل موارد متعدد و مختلفی شده است. ناخشنودی از تورم، گله از بیکاری، نارضایتی از بروکراسی و کاغذ بازی ادارات، ناراحتی از مؤسسه‌های پولی و مالی،... فساد و اختلاس نمونه‌یی از علل و زمینه‌های نارضایتی از وضع موجود است».

این روزنامه حکومتی در ادامه نوشته است «چیزی که می‌تواند این نارضایتی‌ها را گسترده و تعمیق کند فقدان اراده برای فائق آمدن بر مشکلات و برطرف کردن آنها توسط متولیان امر است. عدم توجه به سطوح نارضایتی‌ها می‌تواند این‌گونه ناخشنودی‌ها را به سمت نارضایتی انقلابی سوق دهد».

روزنامه حکومتی ابتکار هم با اشاره به «نارضایتی متراکم مردم» نوشته است «بدون چشم‌‏انداز، افکار عمومی تنها با انواع تهدیدها از سوی برخی مسئولان مواجه می‌شوند بی‏ آنکه بدنه تصمیم‌‏ساز و مدیران هیچ‏گونه پاسخی برای این حجم از آشفتگی به مردم بدهند». و در ادامه نوشته است: «معضل اصلی این روزهای کشور همین فاصله‌‏ای است که بین تصمیم‏سازان با مطالبات عمومی رخ داده است». روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی هم در وحشت از قیام مردم به سرکردگان نظام هشدار داده است «هیچکس نباید به بهانه حفاظت از نظام و انقلاب آزادی مشروع مردم را سلب کند.

مطالب مرتبط :

مروری بر روزنامه‌های امروز نظام ولایت آخوندی – قیام ایران

مروری بر رسانه‌های حکومتی - دوشنبه ۱۸آذر۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: