سوم رجب - شهادت امام الهادی علی النقی (ع) دهمین پیشوای تشیع انقلابی

سوم رجب - شهادت امام الهادی علی النقی (ع) دهمین پیشوای تشیع انقلابی


 این جا مرکز شهر سامرا زیارتگاه امام علی‌النقی و امام حسن عسکری، دو پیشوا و راهنمای توحید و انقلاب در برابر جباریت و ارتجاع، دهمین و یازدهمین پیشوایان تشیع انقلابی است.

مرقد مطهری که طی قرنها کانون همبستگی و همدلی شیعیان و اهل سنت عراق بود و چه بسا که اهل سنت خود خادمان حرم امامان تشیع بودند، اما حکومت آخوندی در یکی از فجایع تاریخی خود همین مکان مقدس را در راستای برانگیختن فرقهگرایی و بلعیدن عراق هدف انفجار و تروریسم صادراتی خود قرار داد. اما امروز قیام کنندگان عراقی به‌ویژه توده‌‌های میلیونی شیعه از سامرا تا نجف و کربلا و از بغداد تا بصره با فریادهای «رژیم ایران اخراج اخراج» حاکمیت پلید آخوندی را لعن و طرد میکنند. فریادهایی که جهان را پرطنین و آخوندهای جنایتکار را رسوا ساخته و به‌‌حضیض ضعف و درماندگی رانده است.

 عراق – کربلا

کربلا – پاره کردن عکس منحوس خامنه ای

شعار : رژیم ایران اخراج اخراج ،کربلا آزاد

رژیم ایران اخراج اخراج – ذیقار آزاد آزاد

زیارت رهبری ـ سامرا ـ نوروز۱۳۶۸

 نوروز ۱۳۶۸


مسعود رجوی:


...سلام بر خصم آشتی‌ناپذیر خمینی و خمینی‌صفتان و تمامی آزادی‌کشان دوران! سلام بر پیشوای عصمت و حقیقت! امام راهنما و راهگشایی که در مسیر مجاهدت نزدیک به نیمی از عمر ۴۲ساله خود را در تبعید و بازداشت و تحت نظر و زندان بسر برد، در لشکر‌گاه حکام زمان و سرانجام نیز در همانجا بشهادتش رساندند. همو که در عصر بی‌خبری و در بحبوحه‌ی دوران ناآگاهی، و در آن زمان که زنان مجاهد علوی از شدت فقر و فاقه و فشار، بنوبت با یک چادر نماز می‌خواندند. پرچم توحید و یگانگی را ضمن ۳۶سال امامت خود سرفراز و پابرجا نگه داشت. پس درود تمامی نسل‌ها بر تو باد. و درود مجاهدین خلق ایران. درود همه آزادی‌خواهان و درود هر آن‌کس که پا در رکاب مجاهدت علیه خمینی ضدبشر گذاشت. سلام بر تو ای مولای من.
لطفا به اشتراک بگذارید: