انعکاس شیوع ویروس کرونا در ایران در رسانه‌های بین‌المللی

شیوع ویروس کرونا در ایران و انعکاس آن در رسانه‌های بین‌المللی


گزارشی از مطالب مندرج در رسانه‌های بین‌المللی


واشنگتن تایمز۱۶اسفند۹۸ نوشت: کارشناسان بهداشتی می‌گویند در وضعیتی که جهان به‌خاطر گسترش ویروس کرونا در وحشت است،انعکاس شیوع ویروس کرونا در ایران در رسانه‌های بین‌المللی

رژیم ایران به عنوان یک موردمشکل آفرین سر برآورده است وواکنش منفعل این رژیم هم هیچ جای امیدواری باقی نمی‌گذارد.

بسیاری معتقدند رژیم ایران آمار واقعی تلفات جانی شیوع بیماری را لاپوشانی می‌کند.

فیلمهای منتشر شده از انباشته شدن اجساد در سردخانه‌ها حکایت دارد.

منتقدین رژیم ایران می‌گویند پنهان سازی و حالت تدافعی آن در برابر ویروس یک خطر نه تنها برای ایرانیان بلکه برای منطقه و جهان است. با وجود هشدارهای جهانی برای توقف پروازها، هواپیمایی ماهان ایر تا پنجشنبه غروب ۱۵اسفند هنوز خدمات پروازی خود را به چندین شهر در چین از جمله شانگهای و پکن انجام می‌داد. اعتقاد بر این است این بیماری در ایران از یک تاجر ایرانی سرچشمه گرفته که پس از بازگشت از چین به قم رفته است، جایی که این بیماری برای اولین بار همه گیر شد.

مورگان اورتگاس در گفتگو با شبکه فاکس‌ نیوز روز جمعه ۱۶اسفند، با اشاره به گسترش ویروس کرونا در ایران، گفت که جمهوری اسلامی شفافیت ندارد. و از زمان اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران، مردم مقامات رژیم ایران را به پنهان‌کاری و دادن اطلاعات غلط متهم می‌کنند. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: هم‌چنین «ما شاهد بودیم که رژیم ایران در مورد ساقط کردن هواپیمای مسافری اوکراین در تهران با موشکهای سپاه نیز از بیان حقیقت به مردم خودداری کرده بود و هم‌اکنون مردم ایران بار دیگر توسط رژیم ایران کاملاً از حقیقت منحرف و دوباره با سوءمدیریت مسئولان مواجه شده‌اند». رویترز نیز مبادرت به انعکاس شیوع ویروس کرونا در ایران کرده است.

مطالب مرتبط


انعکاس شیوع گسترده کرونا در ایران در رسانه‌های بین‌المللی

واشنگتن تایمز: رژیم ایران آمار تلفات شیوع بیماری کرونا را لاپوشانی می‌کند
لطفا به اشتراک بگذارید: