همراه با بهارآوران ایران

یک دل و همراه با بهارآوران ایران - قسمت دوم


نگاهی به نامه‌های کانون‌های شورشی


تهران:

خواهر مریم عزیز درود به عزم و اراده سترگ شما برای سرنگونی آخوندهای ضدبشر.همراه با کانون‌های شورشی بهارآوران ایران

از کانون شورشی ۷۸۰با شما پیمان میبندم، دمی از سرنگونی این رژیم پلید باز نایستم

و همه با هم ایرانی پیشرو و آباد و دموکراتیک بسازیم.

سال نو را همراه با بهارآوران ایران به‌شما و همه خلق قهرمان ایران

و همه مجاهدین اشرف‌نشان در سرتاسر گیتی تبریک عرض می‌نمایم. مریم رجوی: نوروز امسال مژده رسان شکست ولایت فقیه و فرا رسیدن بهار / تبریک ما به شما خانم مریم رجوی و برادر مسعود و مجاهدین است.

مشهد:

نوروز سال۱۳۹۹ بر برادر مسعود و خواهر مریم مبارک باد. / عید سال ۹۹را به همه علی‌الخصوص شهدای قیام آبان و کانون‌های شورشی و همه کسانی‌ که در راه آزادی ملت ایران تلاش کردند، تبریک می‌گویم. تا زمانی که این آخوندا در کشور ما باشند عیدی نداریم. تا زمانیکه این حکومت غاصب توی کشور ما باشه ما عیدی نداریم. به‌امید آزادی کشورمون.

تبریز:

سلام و درود به برادر مسعود رجوی و خواهر مریم رجوی. سال ۱۳۹۹ را به‌شما تبریک می‌گویم. درود می‌فرستم به تمام مجاهدین، اشرف‌نشانها درود درود درود.

استان فارس:

همراه با بهارآوران ایران و با درود به همت و عزم جزم شماها که واسه ریشه‌کن کردن این رژیم (مایه) گذاشته‌اید و هیچوقت چیزی کم نگذاشته‌اید و امید دارم که سال ۹۹سالی پر خیر و برکت واسه شماها و هم‌چنین ملت ایران با وجود شماها در خاک ایران باشد و هزاران بار سال نو را به خواهرم مریم و برادرم مسعود تبریک عرض می‌نمایم. به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران، از سیستان و بلوچستان هستم، سال جدید را به همه مردم ایران و همه مجاهدین ایران به‌خصوص مریم و مسعود رجوی تبریک می‌گویم.

مطالب مرتبط


همراه با بهارآوران ایران

کانون‌های شورش و قیام

لطفا به اشتراک بگذارید: