تیک تاک – بحران کرونا و کمبود دارو و امکانات پزشکی – قسمت اول تا سوم

تیک تاک - بحران کرونا و کمبود دارو و امکانات پزشکی – قسمت اول


مهمان برنامه: دکتر علی زاهدی


روز یکشنبه ۱۷فروردین ۹۹ روزنامه ستاره صبح نوشت: دکتر سورانی پزشک با جسارتی در اصفهان بود که در دیماه از ورود ویروس کرونا به کشور و شهر اصفهان پرده برداشت. او پس از اعلام ورود ویروس کرونا به اصفهان به اخراج از کار و تشویش اذهان عمومی تهدید و متهم شد. البته برخی مجموعه‌های پزشکی دیگر نیز قبلاً متوجه ورود کرونا به ایران شده بودند.

این روزنامه تناقض موجود را چنین بیان می‌کند: اکنون درباره ویروس کرونا رئیس‌جمهور یک جور برخورد می‌کند و وزیر بهداشت و وزیر صمت برخورد دیگری دارند و معاون وزیر نیز درباره کرونا ساز خودش را می‌زند. در چنین شرایطی تصمیم‌گیری درست که منجر به نتیجه مثبت شود اتخاذ نمی‌شود.

ستاره صبح به اصل موضوع اشاره می‌کند و آن هم احتکار داروی ضدکرونا توسط رژیم برای عوامل خود و می‌نویسد: پرسش این است که چرا برخی مسئولان که تاکنون مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند بهبودیافته‌اند؟ این موضوع نشان‌دهنده این است که نوعی دارو برای معالجه کرونا وجود دارد؟ در این‌ ارتباط دکتر هاشمیان پزشک بیمارستان مسیح دانشوری می‌گوید: دارویی وجود دارد که در کشورهایی مثل چین، ژاپن و کره جنوبی از این دارو استفاده‌ شده و نتیجه مثبت داشته است، اما جلوی تجویز این دارو در ایران گرفته می‌شود. بسیار واضح است هشدارهای آنها نه از بابت دلسوزی برای مردم

تیک تاک - بحران کرونا و کمبود دارو و امکانات پزشکی – قسمت دوم


نگاهی به فضای مجازی و گزارش واکنشها به دروغگوییهای روحانی از درون رژیم



 

تیک تاک - بحران کرونا و کمبود دارو و امکانات پزشکی – قسمت سوم


مهمانان برنامه: خسرو شکرالهی و بابک رهنورد



 

مطالب مرتبط


تیک تاک – فرمان لغو قرنطینه یا فرمان کشتن عمدی مردم – قسمت اول تا سوم

جلوی تجویز داروی ضدکرونا در ایران گرفته می‌شود!
لطفا به اشتراک بگذارید: