دیدگاهها – حمایت جهانی مقاومت ایران

حمایت جهانی مقاومت ایران – دیدگاهها


سخنرانی های در گردهمایی نوروزی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن – ۱۴ فروردین دیدگاهها – حمایت جهانی مقاومت ایران۹۸

راستش، حقیقت ماجرا این است که ایرانیان دارند سرنوشتشان را به دستان خود می‌گیرند.

ارتشی از ایرانیان در داخل و خارج ایران هستند که با ملاها می‌جنگند و پیروز می‌شوند.

آن ارتش شما هستید. آنها در خیابانهای تهران هستند،

آنها در خیابانهای مشهد هستند، آنها در خیابانهای اصفهان و قم هستند.

و امروز آنها در خیابانهای واشنگتن هستند.

رژیم، ولی‌فقیه علی خامنه‌ای، قاسم سلیمانی و همه آن جنایتکاران در تهران بسیار بیشتر از

ناوگان پنجم از شما می‌ترسند. آنها می‌دانند، که بزرگترین تهدید قدرت و مشروعیتشان از جانب مردم ایران است. شما سازماندهی شده هستید، شما کارآمد هستید، و شما یک برنامه دارید. و آن برنامه یک ایران مبتنی بر جدایی دین و دولت، غیراتمی و دموکراتیک است که آزادی مذهب دارد و خواستار همزیستی در صلح با همسایگانش می‌باشد.

پس مهمترین کاری که این دولت در کاخ سفید می‌تواند انجام دهد تا به ارتش ایرانیانی که در سراسر جهان و داخل ایران با ملاها می‌جنگند کمک کند این است که قدمهای لازم برای کمک به شما را بردارد تا شما کارتان را انجام دهید تا شما به مقاصد خود برسید تا مقاومت ملی قدرت را در تهران به دست بگیرد. معنی‌اش نامگذاری تروریستی وزارت اطلاعات است.

معنی‌اش تحریم ولی‌فقیه و بنیادها و صدها میلیارد دلاریست که او کنترل می‌کند و از مردم ایران دریغ می‌کند. و مهم‌تر از همه، معنی‌اش پشتیبانی از مجاهدین خلق و مقاومت ایران و مریم رجوی است تا بتوانند روز روشن‌تری را به آینده ایران هدیه کنند و ایران را به شکوه پیشین برسانند.

مطالب مرتبط


دیدگاهها – حمایت جهانی مقاومت ایران

تظاهرات بزرگ ایرانیان در واشنگتن

لطفا به اشتراک بگذارید: