نقشه آماری بحران کرونا در ایران – ۲۳ فروردین ۹۹

۲۳ فروردین ۹۹ – نقشه آماری بحران کرونا در ایران


نگاهی به آخرین آمار جانباختگان در استان های مختلف میهن

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، شنبه ۲۳فروردین ۱۳۹۹اعلام کرد آمار جان‌باختگاننقشه آماری بحران کرونا در ایران – ۲۳ فروردین ۹۹

فاجعه کرونا در ۲۶۳شهر ایران از مرز ۲۵۰۰۰نفر گذشته است. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۶۱۰نفر،

در البرز به ۹۷۰نفر، در اصفهان به ۱۹۱۰نفر، در تهران به ۳۲۰۰نفر، در چهارمحال و بختیاری

به ۲۰۴نفر، در خراسان رضوی به ۲۲۷۰نفر، در خراسان شمالی به ۲۵۰نفر، در خوزستان به ۱۰۵۰نفر،

و در سیستان و بلوچستان به ۲۵۵نفر، در فارس به ۵۱۵نفر، در قزوین به ۳۷۵نفر، در قم به ۲۴۸۰نفر، در کردستان به ۴۰۵نفر، در کرمان به ۳۸۰نفر، در کرمانشاه به ۶۹۵نفر، در گیلان به ۲۱۵۰نفر، در لرستان به ۵۹۰نفر، در مرکزی به ۳۴۵نفر، در هرمزگان به ۵۵نفر و در همدان به ۶۵۰نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری بودن ۳۰۰بیمار به‌دلیل مشکلات حاد تنفسی و مشکوک به کرونا خبر داد که ۱۹نفر از آنها کودک هستند (خبرگزاری رسمی رژیم ۲۲فروردین).

شهریاری نماینده مجلس ارتجاع از زاهدان شب گذشته گفت: «اگر زودتر از موعد مقرر قرنطینه‌ها را برداریم، پیک بزرگ‌تری را تجربه می‌کنیم.. در سیستان و بلوچستان آزمایش‌های مثبت زیاد می‌شود و حتی در این چند روز این‌طور بود و ما نگران هستیم پیک بیشتری را در سیستان و بلوچستان شاهد باشیم. تعداد شهدای حوزه بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا بیشتر از پزشکان ما در جبهه و جنگ است» (تلویزیون شبکه ۵رژیم ۲۲فروردین).

مطالب مرتبط

نقشه آماری بحران کرونا در ایران – ۲۲ فروردین ۹۹

شمار بهت‌انگیز و جانگداز قربانیان کرونا در ۲۶۳شهر کشور از مرز ۲۵۰۰۰نفر عبور کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: