نقشه آماری بحران کرونا در ایران – ۲۴ فروردین ۹۹

۲۴ فروردین ۹۹ – نقشه آماری بحران کرونا در ایران


نگاهی به آخرین آمار جانباختگان در استان های مختلف میهن


سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، یکشنبه ۲۴فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد نقشه آماری بحران کرونا در ایران – ۲۴ فروردین ۹۹

آمار جان‌باختگان فاجعه کرونا در ۲۶۶شهر ایران بیش از ۲۶۲۰۰نفر شده است.

شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۷۳۰نفر، در البرز به ۹۹۰نفر، در اردبیل به ۵۳۰نفر،

در بوشهر ۱۴۰نفر، در استان تهران به ۴۰۵۰نفر، در خراسان رضوی به ۲۳۲۰نفر، در خراسان جنوبی

به ۶۵نفر، در خوزستان به ۱۰۷۰نفر، در زنجان به ۴۲۰نفر، در فارس به ۵۳۰نفر، در قم به ۲۶۳۰نفر، در کردستان به ۴۲۰نفر، در گلستان به ۹۲۰نفر، در همدان به ۶۷۵و در یزد به ۳۹۵نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام اضافه می‌شود.طبق آخرین گزارشها آمار جان‌باختگان در شیراز خیز برداشته و در استان تهران هم به‌سرعت افزایش پیدا می‌کند.

یزدانی معاون شهرداری تهران از ایجاد یک قطعه جدید برای مبتلایان به کرونا و «قبرچینی به تعداد ۱۰هزار قبر در قطعه جدید» در بهشت زهرا خبر داد و گفت سردخانه ۴۰فوتی و ۲سردخانه کندویی و۲دستگاه کانتینر ۱۲متری یخچال دار و سوله‌های بحران، تجهیز و آماده شده است (ایرنا ۲۴فروردین). پیش از این دبیرخانه شورای ملی مقاومت در دوم فروردین اعلام کرده بود که اخیراً قرارداد «ساختن ۱۰هزار قبر جدید در بهشت زهرا بسته شده است».

با این‌حال آخوند روحانی امروز بار دیگر تلاش کرد تصمیم جنایتکارانه بازگرداندن مردم به‌سر کار را توجیه کند و با مسخرگی مدعی شد که وضعیت رژیم در مقابله با کرونا از کشورهای اروپایی بهتر است. وی هم‌چنین به‌طور تلویحی به کمبود مواد غذایی اشاره کرد و گفت: «برخی از کشورها شروع کردند به خسّـت به خرج دادن در صادرات مواد غذایی یعنی کشوری که تا دیروز گندم می‌فروخته گندم هم اضافه دارد... » از فروش خودداری می‌کند.

مطالب مرتبط


نقشه آماری بحران کرونا در ایران – ۲۳ فروردین ۹۹

آمار جان‌ باختگان ویروس کرونا در ایران - با استفاده از منابع سازمان مجاهدین
لطفا به اشتراک بگذارید: