همراه با هنرمندان مقاومت – پیام همبستگی امیر آرام

پیام همبستگی امیر آرام با کانون‌های شورشی، پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و خانواده قربانیان کرونا


همصدا با مردم ستمدیده ایران

شکی نیست که هرقدر مقاومت مردمی ایران قوی‌تر می‌شود، این رژیم بیمار، همراه با هنرمندان مقاومت – پیام همبستگی امیر آرام

ضعیف‌تر و ناتوان‌تر می‌گردد و هرروز بیش از قبل از سوزش درد سرنگونی فریادش به آسمان می‌رسد.

ظالمان حاکم و خون‌ریز نمی‌توانند بفهمند که ازنظر مجاهدین جان‌برکف برای حرکت به‌سوی آزادی

مردم و میهن و برای مقاومت و بها دادن در این مسیر غیرممکن وجود ندارد.

این ازخدابی‌خبران نمی‌دانند اینان فرزندان برگزیده پروردگار هستند و از نیرویی در جهان الهام می‌گیرند که ورای تصور و ذهنیت این هیولاهای بر خواسته از اعماق تاریک تاریخ است و این آزادگان درواقع پادزهر این ماران و افعی‌های روزگارند.

در طول این سال‌ها قدرتی پشتیبان آنان بوده و تا پایان سرنگونی این هیولاهای آدم‌خوار که هیچ‌چیز به‌جز بقای خودشان برایشان اهمیتی ندارد پشتیبان آن‌ها خواهد بود. این ابلهان جانی از فهم این حقیقت ساده عاجزند که در برابر عصاره شرافت و عشق یک ملت و آلترناتیو مردمی که از آن شکل‌گرفته هیچ قدرتی ندارند.

یک ویژگی بزرگ کهکشان امسال در پاریس حضور گسترده بیش از صد هزار مبارز و آزادیخواه بود که اکثر آنان را جوانان تشکیل داده بودند. جوانان پر شوری که حضورشان و نقششان در اجرای این برنامه چشم رژیم و دشمنان این مقاومت را کور و خوابشان را پریشان می‌کرد. شرکت نمایندگانی از کشورهای سوریه تا فلسطین و لبنان و یمن و مصر و عربستان و افغانستان و درواقع تمامیت کشورهای خاورمیانه ازیک‌طرف و از طرف دیگر از نمایندگانی از فرانسه و انگلستان و ایتالیا تا آلمان و اتریش و کشورهای اسکاندیناوی تا امریکا و استرالیا چنان ضربه مهلکی به سرتاپای این دجالان ضد بشر وارد ساخت که پس از گذشت یک ماه هنوز زوزه‌هایشان خاموشی ندارد.

مطالب مرتبط


پیام همبستگی با قیام مردم ایران

امیر آرام در تظاهرات بزرگ استکهلم - بپاخیز، ایران وطنم

لطفا به اشتراک بگذارید: