کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – کتمان‌کاری و دروغ در آمار ساختگی – قسمت اول تا سوم

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – کتمان‌کاری و دروغ در آمار ساختگی – قسمت اول


آمار جانباختگان کرونا و تماس هموطنان


سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، جمعه ۵اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان فاجعه کرونا در ۲۹۷شهر ایران از ۳۴۷۰۰نفر بیشتر شده است. خبرها از سیستان و بلوچستان حاکی از افزایش چشمگیر تعداد قربانیان است که آمار واقعی آن معین نیست اما طی شبانه‌روز گذشته دست‌کم ۹۰نفر بر تعداد جان‌ باختگان افزوده شده است. شمار قربانیان در آذربایجان غربی به۱۱۳۰ نفر، در آذربایجان شرقی به ۱۳۴۸نفر، در تهران به ۵۸۷۰نفر، در خراسان رضوی به ۲۷۷۵نفر، در خراسان شمالی به ۳۷۵نفر، در زنجان به ۴۷۵نفر، در سمنان به ۵۷۵نفر، در کردستان به ۵۹۰نفر، در لرستان به ۷۹۵نفر و در همدان به ۸۸۶نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام افزوده می‌شود.

در شرایطی که رژیم به پنهان ‌کاری و آمارسازیهای مجعول ادامه می‌دهد، زالی رئیس ستاد کرونا در تهران گفت: «از ابتدای شیوع بیماری تاکنون حدود ۵۸هزار بیمار کرونایی را در تهران بستری کردیم»(عصر ایران ۵اردیبهشت).

وزیر بهداشت رژیم پس از شرکت در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت گفت: «ما هنوز در نیمه راه هستیم ممکن است خدایی نکرده در دقایق آخر گلهای سهمگینی وارد دروازه ما بشود و ما مغلوب و مقهور در گوشه‌یی از جهان سرافکنده بمانیم». علی اکبری نماینده مجلس ارتجاع از شیراز گفت: «روند شیوع بیماری کرونا در استان فارس طی ۱۰روز گذشته سیر صعودی داشته است.

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – برگزاری کنسرت اینترنتی و جهانی در همبستگی با کادر پزشکی – قسمت دوم


گفتگو با هنرمند ارجمند مقاومت امیر آرام



 

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – کتمان‌کاری و دروغ در آمار ساختگی – قسمت سوم


تماس‌های هموطنان



 

مطالب مرتبط


کرونا در ایران – ارتباط مستقیم – سوز و گداز روحانی از افشای آمار قلابی – قسمت اول تا سوم

خامنه‌ای و روحانی؛ کتمان‌کاری و دروغ یا شفافیت؟
لطفا به اشتراک بگذارید: