کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – دشمنی نظام آخوندی با سلامت مردم – قسمت اول تا سوم

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – دشمنی نظام آخوندی با سلامت مردم – قسمت اول


آمار جانباختگان کرونا و تماس هموطنان


سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، چهار شنبه ۱۰اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان فاجعه کرونا در ۳۰۶شهر ایران از ۳۷۲۰۰نفر بیشتر شده است. شمار قربانیان در آذربایجان‌ غربی به ۱۱۵۵نفر، در اصفهان به۲۴۱۰ نفر، در بوشهر به ۳۷۵ نفر، در تهران به ۶۲۷۰ نفر، در خراسان شمالی به ۴۲۱ نفر، در خوزستان به ۱۷۵۰ نفر، در سمنان به ۸۲۰نفر، در فارس به ۹۳۵نفر، در گلستان به ۱۱۷۰نفر، در لرستان به ۸۵۰نفر و در یزد به ۶۷۰نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام افزوده می‌شود.

آمار واقعی جان‌باختگان بسیار بیشتر است. در اواخر اسفند و سراسر فروردین در روستاها و شهرهای دورافتاده بسیاری جان باختند که آمار آن در هیچ کجا به حساب نیامده و رژیم عمد داشته است دلیل فوت آنها بیماریهای دیگری ثبت شود. دانشگاه‌های علوم پزشکی در همه استانها نیز صرفاً از مبتلایان و جان‌باختگان بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاهها گزارش می‌دهند. بخش زیادی از بیمارستانها از قبیل بیمارستانهای خصوصی، بیمارستانهای تحت پوشش بنیادهای حکومتی و بیمارستانهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج و اطلاعات تحت پوشش این دانشگاهها نیست.

از این‌رو رژیم در تقلیل آمار و مهندسی ارقام دست کاملاً باز دارد. کارشناسان و پزشکان متخصص آمار مبتلایان را ۲۰برابر آنچه رژیم اعلام می‌کند، می‌دانند. روزنامه حکومتی شرق نوشت: «چگونه می‌توان به آمار واقعی مرگ بر اثر کرونا دست پیدا کرد؟

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – بی کفایتی رژیم آخوندی در برخورد با بحران کرونا – قسمت دوم


گفتگو با دکتر زهره طالبی



 

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – انبار احتکار شده شکر توسط مافیای حکومتی در تبریز – قسمت سوم


تماس‌های هموطنان


مطالب مرتبط


کرونا در ایران – ارتباط مستقیم – هدف از اعلام وضعیت سفید شهرها چیست – قسمت اول تا سوم

دشمنی یک‌پارچه نظام آخوندی با مردم
لطفا به اشتراک بگذارید: