تیک تاک – تنگتر شدن حلقه فشارهای جهانی علیه نظام آخوندی – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – تنگتر شدن حلقه فشارهای جهانی علیه نظام آخوندی – قسمت اول


گفتگو با علیرضا معدنچی

واشنگتن فری بیکن روز ۱۲اردیبهشت با اشاره به لیست‌گذاری یک مزدور دو تابعیتی اطلاعات و سپاه تروریستی قدس و شرکت پوششی آن در روز جمعه نوشت: دولت ترامپ در تلاش است با وضع کردن تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران در قاچاق سلاح اختلال ایجاد کند.

تحریم‌ها بخشی از تازه‌ ترین تلاشهای دولت ترامپ برای گسترش کارزار فشار حداکثر روی رژیم ایران است. به‌نظر می‌رسد تحریم‌های بیشتری وضع خواهند شد و همزمان دولت ترامپ در سازمان ملل متحد تلاش می‌کند که مطمئن شود تا پایان سال جاری میلادی، محدودیت خرید تجهیزات پیشرفته نظامی از روی رژیم ایران برداشته نخواهند شد.

دولت آمریکا یک معامله خرید نفتکش برای رژیم آخوندی را بر هم زد و ۱۲میلیون دلار پول آن را مصادره کرد. واشنگتن پست ۱۳اردیبهشت نوشت: مقام‌های آمریکایی روز پنجشنبه ۱۱اردیبهشت دو مرد ایرانی را متهم کرده و ۱۲میلیون دلار را که برای خرید نفتکشی با پرچم لیبریا فراهم کرده بودند. مصادره کردند. آنها که این معامله را متوقف کردند می‌گویند این پول بزرگترین دارایی مصادره شده در حمایت از نیروی قدس سپاه پاسداران است.

امیر دیانت بکه روز جمعه توسط خزانه‌داری آمریکا در لیست تحریم‌ها قرار گرفت یکی از این افراد است.

فرد دیگر کامران علی لاجمیری نام داشت که همکار تجاری امیر دیانت است.

استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای تنگتر کردن حلقه فشارهای جهانی به رژیم آخوندی و حامیان آن را اعلام کرد.

تیک تاک – نگاهی به کمک یک میلیون تومانی دولت آخوند روحانی به مردم – قسمت دوم


گزارشی از فساد فراگیر حکومت آخوندی



 

تیک تاک – بزرگترین غارت مردم با توزیع سهام عدالت – قسمت سوم


نگاهی به رسانه های حکومتی



 

مطالب مرتبط

تیک تاک – وضعیت کارگران و اتحادیه‌های کارگری در ایران و جهان – قسمت اول تا سوم

تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: