تیک تاک – چرا بازماندگان دیکتاتوری سلطنتی برای نظام سر و دم می‌جنبانند – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – چرا بازماندگان دیکتاتوری سلطنتی برای نظام سر و دم می‌جنبانند – قسمت اول


گفتگو با پرویز خزائی نماینده شورای ملی مقاومت در کشورهای نوردیک

هلاکت قاسم سلیمانی ترسیم‌کننده مرزبندی نیروهای سیاسی است؛تیک تاک – چرا بازماندگان دیکتاتوری سلطنتی برای نظام سر و دم می‌جنبانند – قسمت اول تا سوم

یعنی هر فرد یا گروه و جریانی که به معنای واقعی ملی و دنبال منافع ملت ایران باشد؛

هر کس که واقعاً آزادیخواه است و پلی با رژیم جنایتکار آخوندی ندارد و خواهان سرنگونی این رژیم ضدمردمی و ضد تاریخی است نمی‌تواند از هلاکت این جانی‌ترین مهره تاریخ ایران خوشحال نباشد. کما این‌که نمی‌تواند در سوگ و عزاداری این جنایتکار شریک باشد.

نمونه‌های زیر در بیان و اثبات شاخص بودن این مرزبندی بسیار گویاست: اردشیر زاهدی؛ از بازماندگان دیکتاتوری سلطنتی سر دژخیم جنایتکار قاسم سلیمانی این گل پرپر شده ولایت‌فقیه را این‌چنین به علف هرز ۲۸ مرداد نیز آراسته کرد: «ژنرال سلیمانی یکی از شخصیت‌هایی امروز خواهد بود که در دنیا شناخته‌شده، یک سرباز وطن‌پرست شرافتمندی بود که بچه ایران بود ساخته ایران بود و این خودش احترام همه رو جلب میکنه…» (بی‌بی‌سی – گفتگو با اردشیر زاهدی – ۱۶ دی ۱۳۹۸)

قاسم سلیمانی و نیروی تروریستی قدس نقش بلا جایگزینی برای خامنه‌ای ایفا کرده که همان رویکردش با مقاومت و اشرف و مجاهدین در عراق بوده است. از سال ۱۳۷۶ تاکنون یعنی طی ۲۲ سال، نیروی تروریستی قدس موتور محرکه هر جنایتی در عراق یا در کشورهای خارجی علیه مجاهدین بوده است.

از محاصره پزشکی در اشرف و لیبرتی با ۲۷ شهید تا ۷ حمام خون در اشرف و لیبرتی که ۱۴۰ شهید و حدود ۱۵۰۰ مجروح بجای گذاشت تا ده‌ها عمل تروریستی دیگر با انبوهی مجروح، تماماً توسط نیروی تروریستی قدس تحت فرماندهی دژخیم قاسم سلیمانی جنایتکار صورت گرفته است. همچنین در ۱۵۰ عمل تروریستی علیه مجاهدین در عراق که قبل از سال ۱۳۸۲ یعنی قبل از اشغال این کشور توسط آمریکا صورت گرفته، نیروی قدس و شخص سلیمانی دست داشته است.

تیک تاک – تناقض شرایط سخت کرونا با ادعای روحانی به وضعیت خوب نظام و بازگشائی مشاغل – قسمت دوم


گفتگو با میثم ناهید




تیک تاک – شناخت دقیقتر عملکرد پاندمی کرونا بر بدن انسان – قسمت سوم


نگاهی به یافته های دانشمندان





مطالب مرتبط

تیک تاک – وضعیت پیشرفت برای ساختن واکسن بیماری کرونا – قسمت اول تا سوم

سینه‌زنی متحدین جبهه ولایت در سوگواری هلاکت سر دژخیم قاسم سلیمانی
لطفا به اشتراک بگذارید: