کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – گسترش مبتلایان به بیماری کوید۱۹ – قسمت اول تا سوم

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – گسترش مبتلایان به بیماری کوید۱۹ – قسمت اول


آمار جانباختگان کرونا و تماس هموطنان


سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه ۱۷اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۱۴شهر ایران از ۳۹۵۰۰نفر بیشتر شده است. شمار قربانیان در بوشهر به ۴۳۵نفر، در تهران به ۶۵۶۰نفر، در خوزستان به ۲۰۱۵نفر، در فارس به ۱۰۰۵نفر، در قزوین به ۴۴۵نفر، در کردستان به ۶۴۰نفر، در لرستان به ۹۹۰نفر و در هرمزگان به ۱۶۳نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام افزوده می‌شود.

با بازگرداندن مردم به سر کار، شمار مبتلایان به کرونا در سراسر کشور شتاب گرفته است و سخنگوی وزارت بهداشت روحانی مجبور شد به آن اعتراف کند. وی امروز شمار مبتلایان جدید در ۲۴ساعت گذشته را ۱۶۸۰نفر اعلام کرد که نسبت به ۱۳اردیبهشت که شمار مبتلایان ۸۰۲نفر بود بیش از دو برابر است و آثار آن در هفته‌های آینده ظاهر می‌شود.

در همین حال تلویزیون رژیم شب گذشته جلسه روحانی با مقامات وزارت بهداشت در ۱۴اردیبهشت را پخش کرد که روحانی با لودگی آخوندی درصدد توجیه آمارسازیهای حکومتی بر آمد و گفت: «عده‌یی مبتلا می‌شوند که هیچ‌کس باخبر نمی‌شود، خودشان باخبر نمی‌شود، هیچ بیمارستانی باخبر نمی‌شود هیچ مرکز آماری باخبر نمی‌شود، پس باید ما قبول کنیم که مبتلایان ممکن است در کل جهان در همه کشورها بیشتر از آمارش باشد...در فوتی‌ها هم همین‌طور... یک فردی که یک بیماری زمینه‌ای داشته آیا این را عامل فوتش باید ذکر کنیم آن بیماری زمینه‌ای یا کرونا... می‌توانیم هر دو جور محاسبه کنیم و کشورها دو جور محاسبه کردند».

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – نقش جنایتکارانه نظام در فرستادن مردم به قتلگاه کرونا – قسمت دوم


گفتگو با هموطنان



 

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – نقش دولت و مردم در مقابله با گسترش مبتلایان به این بیماری چیست؟ – قسمت سوم


گفتگو با دکتر محمود رحمتی



 

مطالب مرتبط


کرونا در ایران – ارتباط مستقیم – خطر گسترش کرونا در تهران – قسمت اول تا سوم

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۱۴شهر بیش از ۳۹هزار و ۵۰۰نفر است
لطفا به اشتراک بگذارید: