کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – سیاست مناطق رنگی روحانی – قسمت اول تا سوم

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – سیاست مناطق رنگی روحانی – قسمت اول


آمار جانباختگان کرونا و تماس هموطنان

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه ۱۹اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۱۴شهر ایران به‌نحو بهت‌انگیزی از مرز ۴۰هزار نفر گذشت. شمار قربانیان در البرز به ۱۵۹۹نفر، در اصفهان به ۲۴۷۰نفر، در تهران به ۶۶۹۰نفر، در خراسان رضوی به ۲۹۳۵نفر، در خراسان شمالی به ۴۴۲نفر، در خوزستان به ۲۰۵۵نفر، در لرستان به ۱۰۳۰نفر، در مازندران به ۲۴۸۰نفر و در مرکزی به ۵۳۵نفر رسیده است. با این‌حال رژیم آخوندی در وحشت از بازتاب‌های اجتماعی و بین‌المللی ابعاد قربانیان، هم‌چنان به پنهان‌کاری ادامه می‌دهد. رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: «حداقل ۷دستگاه رسمی آمارهای مختلفی را ارائه می‌دهند از وضعیت بستری یا فوتی که متفاوت هست...مقرر شد که هیچ دستگاه دیگری آمار اعلام نکند، هر کس هم می‌خواهد آمار اعلام کند پایه آمار مال وزارت بهداشت است، چون از این وضعیت سوء‌استفاده بسیار زیادی هم در فضای افکار عمومی هم رسانه‌های خارجی می‌کردند».

حریرچی معاون کل وزیر بهداشت رژیم شب گذشته اعتراف کرد: «آن انتظاری که داشتیم از افزایش روند نزولی حاصل نشده در بعضی از استانهای کشور مثل خوزستان روند صعودی قابل توجه داریم».(شبکه خبر ۱۸اردیبهشت)

رئیس بیمارستان رازی اهواز به تلویزیون رژیم در خوزستان گفت: «همین الانی که با شما صحبت می‌کنم ۵۰بیمار در حال بستری شدن در بیمارستان هستند، وضعیت دارد بحرانی می‌شود». تلویزیون رژیم در گزارش خود افزود «الآن بیمارستان رازی تقریباً ظرفیتش تکمیل شده و امروز به‌صورت بسیار معناداری تعداد فوت شده‌ها در استان افزایش پیدا کرده است».

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – سیاست مناطق رنگی روحانی – قسمت دوم


گفتگو با هموطنان



 

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – درد مردم و بی‌دردی آخوندها – قسمت سوم


تماس هموطنان



 

مطالب مرتبط

کرونا در ایران – ارتباط مستقیم – گسترش مبتلایان به بیماری کوید۱۹ – قسمت اول تا سوم

آمار بهت‌انگیز قربانیان کرونا در ۳۱۴شهر از مرز ۴۰هزار نفر گذشت
لطفا به اشتراک بگذارید: