تیک تاک – زلزله تهران کابوسی جدید برای مردم ایران در کنار کرونا – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – زلزله تهران کابوسی جدید برای مردم ایران در کنار کرونا – قسمت اول


گفتگو با حسین میردامادتیک تاک – زلزله تهران کابوسی جدید برای مردم ایران در کنار کرونا – قسمت اول تا سوم

روز یکشنبه ۲۱اردیبهشت خبرگزاری حکومتی مهر گزارش داد: رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، از وقوع بیش از ۱۰۰ پس لرزه بعد از زلزله پنج و یک دهم ریشتری در تهران خبر داد و گفت: بررسی پس لرزه‌ها نشان می‌دهد که حدود ۱۶ پس لرزه بزرگ‌تر از ۲.۵ ریشتر رخ داده است.

با احتساب پس لرزه‌های کوچک‌تر از ۲.۵ ریشتر، تعداد پس لرزه‌های زلزله پنج و یک دهم ریشتری تهران به بیش از ۱۰۰ پس لرزه رسیده است. وی افزود: انتظار می‌رود پس لرزه‌ها تا چندین روز ادامه یابد. زمین‌لرزه‌های پیاپی در دماوند تهران که از شنبه شب مجدداً فعال شده است باعث نگرانی مردم و خارج شدن آنها از خانه‌ها و استقرار در خیابان‌ها شد.

ساعت ۱۲ و ۳۹دقیقه ظهر یکشنبه برای چهارمین بار زمین لرزه‌یی به‌قدرت دو و هشت دهم ریشتر حوالی دماوند را لرزاند. شب قبل سه زلزلهٔ پیاپی شهرستان دماوند و حوالی آن را لرزاند که به‌ترتیب ۳، ۳ و ۸دهم و ۲ و ۷دهم ریشتر قدرت آنها بود. اولین زلزله ساعت ۲ و ۴۸دقیقهٔ بامداد به‌وقت ایران و دو زلزلهٔ بعدی به‌فاصلهٔ چند دقیقه صورت گرفت. سایت تابناک متعلق به پاسدار رضایی دبیر مصلحت نظام آخوندی روز ۲۰اردیبهشت با نقل اظهارات مهدی زارع کارشناس پژوهشکده زلزله‌شناسی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله و مهندسی زلزله هشدار داد

تیک تاک – حذف ۴ صفر از پول ملی چه تضادی از رژیم حل می کند؟ – قسمت دوم


گفتگو با حمید قراچه




تیک تاک – اعتراف به وضعیت بحرانی رژیم با کشیدن آژیر علیه مجاهدین– قسمت سوم


نگاهی به مصاحبه پاسدار علایی با تلویزیون حکومتی





مطالب مرتبط

تیک تاک – حقوق کارگران و وضعیت معیشت آنها در نظام ولایت فقیه – قسمت اول تا سوم

زمین‌لرزه‌های پیاپی در تهران و احتمال وقوع زلزله ۷ریشتری کابوسی جدید
لطفا به اشتراک بگذارید: