نقشه آماری بحران کرونا در ایران – ۲۱ اردیبهشت ۹۹

۲۱ اردیبهشت ۹۹ – نقشه آماری بحران کرونا در ایران


نگاهی به آخرین آمار جانباختگان در استان های مختلف میهن

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز یکشنبه ۲۱اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگاننقشه آماری بحران کرونا در ایران – ۲۱ اردیبهشت ۹۹

کرونا در ۳۱۵شهر ایران از ۴۰هزار و ۵۰۰نفر بیشتر شده است. شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۲۳۰نفر،

در تهران به ۶۷۹۰نفر، در خوزستان به ۲۱۶۵نفر، در سمنان به ۹۲۵نفر، در کرمان به ۴۴۶نفر، در

کرمانشاه به ۹۷۵نفر، در گیلان به ۲۷۲۰نفر، در لرستان به ۱۰۷۰نفر و در همدان به ۱۰۶۵نفر رسیده است.

خامنه‌ای پس از چندی غیبت امروز به صحنه آمد و در یک ارتباط ویدئویی با ستاد کرونا، در یک فرار بجلو برای لاپوشانی عملکرد مجرمانهٔ رژیم به لاف و گزاف درباره «توفیق بزرگ» رژیم در برخورد با کرونا پرداخت و با شکلک آخوندی به طلبکاری از غرب روی آورد و بر«شکست توانایی‌های مدیریتی غرب» در برخورد با کرونا و «شکست (غرب)در عرصه نمایش اخلاق عمومی» انگشت گذاشت!

خامنه‌ای بدون اشاره به‌شمار قربانیان کرونا و بدون پرداختن به مشکلات کمرشکن اقتصادی مردم،«از نیروهای داوطلبِ جوان، بسیجی و طلبه نیز قدردانی کرد که در عرصه‌های سخت و خطرآفرین از جمله غسل و کفن و دفن ورود کردند».وی ابراز امیدواری کرد در زمینه «پیدا کردن واکسن و داروی مقابله با کرونا...جوانان دانشمند میهن بتوانند هر چه زودتر افتخار بیافرینند»!

روز ۱۹اردیبهشت رویترز اعلام کرد هکرهای رژیم ایران در هفته‌های اخیر کوشیده‌اند تا به حساب‌های کارکنان شرکت داروسازی آمریکایی گیلیاد که در زمینه تولید داروهای مؤثر در مبتلایان به کرونا فعال است رخنه کنند. رویترز قبلاً در۱۴فروردین نیز از تلاش هکرهای رژیم برای وارد شدن به ایمیلهای سازمان بهداشت جهانی خبر داده بود.

در همین حال آخوند روحانی شب گذشته به ناگزیر به یک نمونه وحشتناک از وضعیت زندانهای رژیم اعتراف کرد.

مطالب مرتبط

نقشه آماری بحران کرونا در ایران – ۲۰ اردیبهشت ۹۹

نقشه آماری جان باختگان ویروس کرونا در ایران - با استفاده از منابع سازمان مجاهدین
لطفا به اشتراک بگذارید: