کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – اقرار به گسترش بیماری در سطح جامعه – قسمت اول تا سوم

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – اقرار به گسترش بیماری در سطح جامعه – قسمت اول


آمار جانباختگان کرونا و تماس هموطنان

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۱۶ شهر ایران از ۴۰هزار و ۷۰۰نفر بیشتر شده است. شمار قربانیان در البرز به ۱۶۱۵ نفر، در ایلام به ۲۸۰نفر، درکرونا در ایران - ارتباط مستقیم – اقرار به گسترش بیماری در سطح جامعه – قسمت اول تا سوم تهران به ۶۸۳۰نفر، در خراسان رضوی۲۹۵۰ نفر، در خوزستان به ۲۲۶۰نفر، در گلستان به ۱۲۶۱نفر، در مرکزی به ۵۶۰نفر و در همدان به ۱۱۰۰نفر رسیده است. شمار مبتلایان در استانها و مناطق مختلف رو به افزایش است.

مردانی عضو کمیته کشوری کرونا گفت: «تهران، گیلان، سمنان و خوزستان از استانهایی هستند که در این چند روز اخیر روند رو به گسترش بیماری داشتند.. . متأسفانه موج دوم اپیدمی در استان خوزستان بسیار بسیار شدیدتر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد اتفاق افتاده است و این سرنوشت ممکن است برای دیگر استانها اتفاق بیفتد». (دنیای اقتصاد۲۲اردیبهشت)

استاندار خوزستان گفت: «تعداد بیماران کرونا در خوزستان ظرف یک ماه گذشته ۲۰۰درصد.. . و تعداد بستریها ۶۰درصد افزایش یافته است... در مناطق حاشیه‌ای شیوع کرونا در حال شدت گرفتن است.. . اگر لازم باشد تعطیلی را ادامه می‌دهیم». (انتخاب ۲۲اردیبهشت)

پاپی‌زاده نماینده مجلس ارتجاع از دزفول گفت: «دزفول در صدر کانون بحران کرونا قرار گرفته.. . اما احداث بیمارستان بخش مرکزی که با کمک وزارت نفت تأمین اعتبار و زمین آن توسط وزارت کشور تعیین گردیده.. . به تأخیر افتاده است». (رادیو فرهنگ۲۱اردیبهشت)

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – وضعیت اسفبار و انفجاری شهرها در بحبوحه کرونا – قسمت دوم


تماس با هموطنان




کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – پیشرفت ها در درمان و پیشگیری از بیماری کرونا – قسمت سوم


گفتگو با دکتر مجید باذلی



مطالب مرتبط

کرونا در ایران – ارتباط مستقیم – گستردگی شهرها و مراکز استانی قرمز – قسمت اول تا سوم

آمار قربانیان کرونا در ۳۱۶ شهر بیش از ۴۰هزار و ۷۰۰نفر است

لطفا به اشتراک بگذارید: