تیک تاک – ضرورت تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم ولایت فقیه – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – ضرورت تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم ولایت فقیه – قسمت اول


گفتگو با علیرضا جعفرزاده

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز ۱۵اردیبهشت ۹۹ درباره نامه دو حزبی نمایندگان کنگره آمریکاتیک تاک – ضرورت تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم ولایت فقیه – قسمت اول تا سوم

به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای تمدید ممنوعیت تسلیحاتی رژیم ایران در بیانیه‌یی

نوشت: «اکثریت بالایی از اعضای مجلس از دولت می‌خواهند ممنوعیت تسلیحاتی ایران را تمدید کند.»

در این بیانیه آمده است امروز، اکثریت بالایی از نمایندگان مجلس از دولت ترامپ خواستار تمدید ممنوعیت تسلیحاتی ملل متحد روی رژیم ایران شدند که در اکتبر امسال منقضی می‌شود.

در نامه‌یی به وزیر خارجه مایک پمپئو، الیوت انگل، رئیس کمیتهٴ روابط خارجی، و مایکل مک‌کال، عضو ارشد، نماینده استفانی مورفی، و نماینده برایان فیتزپاتریک، رهبری یک گروه ۳۸۷ نفره از نمایندگان را برعهده گرفتند تا خواستار دیپلماسی قوی برای ممانعت از انقضای این ممنوعیت و هم‌چنین محدودیت سفر ملل متحد روی ایرانیانی که در فعالیت‌های تکثیر [اتمی] شرکت دارند، گردند.

این بیانیه افزود: «این گروه از اعضاء که بیش از سه چهارم اعضای مجلس می‌باشند، تأکید کردند که اجازه دادن به ایران برای خرید و فروش تسلیحات تهدید بالایی را متوجه امنیت و ثبات در سراسر جهان خواهد نمود.» رئیس انگل گفت: «ممنوعیت تسلیحاتی ملل متحد اولین ماده از توافق اتمی ایران است که منقضی خواهد گردید. این نامه که از حمایت بالای دو حزبی در مجلس برخوردار است، بیانگر یک امر واجب برای ابقای این ماده، نه از طریق“بازگشت سریع“ یا تک‌روی، بلکه از طریق یک کارزار دیپلماتیک دقیق است.

تیک تاک – سهام بورس در خدمت مردم یا دست در جیب مردم – قسمت دوم


گفتگو با رضا هفت برادران




تیک تاک – بررسی لایحه مجلس ارتجاع برای حذف چهار صفر از پول ملی – قسمت سوم


گزارشی تحقیقی و کارشناسی



مطالب مرتبط

تیک تاک – بسیج ارگان‌های نظام آخوندی برای رویارویی با دشمن – قسمت اول تا سوم

بیانیه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: