آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۲۶ اردیبهشت ۹۹

۲۶ اردیبهشت ۹۹ – آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران


بر اساس اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه ۲۶اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد.آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۲۶ اردیبهشت ۹۹

آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۱۸شهر ایران از ۴۱۷۰۰نفر گذشت.

شمار قربانیان در تهران به ۶۹۳۰نفر، در خراسان شمالی به ۴۷۰نفر، در خوزستان به ۲۴۷۵نفر، در زنجان به ۴۹۵نفر،

در سیستان و بلوچستان به ۱۲۳۰نفر، در فارس به ۱۰۲۵نفر، در کرمانشاه به ۹۹۰نفر، در

مازندران به ۲۵۹۰نفر و در هرمزگان به ۱۸۲نفر رسیده است.

با بازگرداندن مردم بر سر کار توسط خامنه‌ای و روحانی، شمار مبتلایان در دو هفته گذشته روند صعودی پیدا کرده و به فاجعه کرونا ابعاد جدیدی بخشیده است. به‌نحوی که سخنگوی وزارت بهداشت امروز شمار مبتلایان در ۲۴ساعت گذشته را ۲۱۰۲نفر اعلام کرد که بالاترین رقم در ۴۰روز گذشته است.

استاندار خوزستان گفت: «موارد بستری کرونا در خوزستان ۶۰درصد افزایش یافته در حالی که تعداد موارد سرپایی حدود سه برابر افزایش یافته است». (خبرگزاری برنا ۲۶اردیبهشت)

قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان در مجلس ارتجاع گفت: «شرایط خوزستان در ارتباط با ابتلای مردم به ویروس کرونا بسیار بحرانی است. یک چهارم آمار مبتلایان در کشور متعلق به خوزستان است. متأسفانه وزارت بهداشت برای ارائه کمک به خوزستان به وعده و وعیدها بسنده کرده و ما هنوز اقدام عملی خاصی را از سوی وزارتخانه مشاهده نکرده‌ایم. پارچه برای این کار(تولید ماسک) در اختیار نداریم و دولت هم پارچه در اختیارمان قرار نمی‌دهد و تا این حد مردم خوزستان در تنگنا به‌سر می برند». (جانباختگان فاجعه کرونا در ایران)

خبرگزاری مهر امروز نوشت «خوزستان از قعر جدول اپیدمی کرونا امروزه به جایگاه دوم صعود کرده..گویا خیز بلندی هم برای تصاحب جایگاه اولی برداشته است.... در استان خوزستان کمبود آب مزید بر علت شده» است.

مطالب مرتبط

آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۲۵ اردیبهشت ۹۹

آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ۳۱۸شهر ایران بیش از ۴۱هزار و ۷۰۰نفر است
لطفا به اشتراک بگذارید: