تیک تاک – ساختن انواع فیلم‌های پر هزینه سینمایی – قسمت اول تا سوم – ۲۷ اردیبهشت ۹۹

تیک تاک – ساختن انواع فیلم‌های پر هزینه سینمایی – قسمت اول


گفتگو با فریدون ژورک

در زمینهٔ شیطان‌سازی خط رژیم تبلیغ این مسأله بود که از مخالفان خود یک چهرهٔ شیطانی ارائه دهد؛ و این را به همهٔ ایرانیان و حتی کشورهای ذینفع خارجی الغا کند که چنان‌چه سرنگون شود آلترناتیو بعدی به‌مراتب خشن‌تر و بی‌رحم‌تر و فاسدتر روی کار خواهد آمد. پس بهتر است به همین رژیم، با همهٔ ضعفها و کمبودهایش، تن داد و به نیروها و سازمانها و افراد دیگر اعتمادی نکرد.تیک تاک – ساختن انواع فیلم‌های پر هزینه سینمایی – قسمت اول تا سوم – ۲۷ اردیبهشت ۹۹

این خط به‌انحاء مختلف و به بیانهای مختلف تبلیغ شده است. یک‌بار خطر تجزیه ایران علم می‌شود، یک‌بار به ناسیونالیسم عقب‌مانده‌ای از ملیت‌های مختلف دامن زده می‌شود و یک‌بار روی شوینیسم بی‌نا و نفسی که حنایش سال‌های سال است رنگ‌باخته سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ اما تمرکز اصلی هم‌چنان روی خطر آمدن مجاهدین است. نباید فراموش کرد که مقام عظما با صراحت اعلام کرده است باید تمام فشارها متوجه این «گروهک پنجاه‌وپنج‌ساله» شود.

لابی‌های لو رفته از قبیل دار و دستهٔ نایاک و یا مدافعان بی‌شرم و حیای آخوندها و حتی بسیاری از ساواکی‌های بی‌وطن و شکنجه‌گران دیروز که از صدقه‌سر جنایات آخوندها دم درآورده و به میدان آمده‌اند تا بلکه با دست‌به‌دست هم دادن و هم‌نوازی در یک ارکستر درب‌وداغان و ورشکسته اثبات کنند «فرقه رجوی یک فرقه‌یی بسیار بسیار خطرناک و ضدمردمی‌ست». بد نیست در اینجا به‌انبوه فیلم‌سازیهای رژیم برای دفع شر مجاهدین و ترساندن مردم از عاقبت سرنگونی خود یادآوری کنیم. در این رابطه رژیم خیلی تلاش کرد که به جایی برسد.

تیک تاک – ساختن انواع فیلم‌های پر هزینه سینمایی – قسمت دوم


گزارشی از دست نوشته‌ای از بزرگ مرد تاریخ ایران




تیک تاک – روحانی و کرونا و بازگشایی اجتماعی چرا؟ – قسمت سوم


گفتگو با علیرضا معدنچی



مطالب مرتبط

تیک تاک – ضرورت تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم ولایت فقیه – قسمت اول تا سوم

سیاست‌های جدید وزارت اطلاعات
لطفا به اشتراک بگذارید: