کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – اعتراف به انفجار بمب کرونا – قسمت اول تا سوم

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – اعتراف به انفجار بمب کرونا – قسمت اول


گزارشی از وضعیت شهرهای میهن و آمار جانباختگان کرونا

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۹اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد،کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – اعتراف به انفجار بمب کرونا – قسمت اول تا سوم

آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۱۹شهر ایران از ۴۲هزار و ۶۰۰نفر گذشت.

شمار قربانیان در البرز به ۱۶۳۰نفر، در خوزستان به ۲۹۱۵نفر، در کردستان به ۷۶۰نفر، در کرمان به ۴۷۳نفر، در لرستان به ۱۱۹۰نفر، در همدان به ۱۱۹۵نفر و در تهران به ۶۹۷۰نفر رسیده است. فقط در بیمارستان مفتح ورامین از ابتدای اسفند تا ۱۶اردیبهشت حداقل ۱۸۰نفر از مبتلایان جان باخته‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم امروز شمار درگذشتگان ۲۴ساعت گذشته را ۶۹نفر و شمار مبتلایان جدید را ۲۲۹۴ اعلام کرد که بالاترین رقم در یک ماه و نیم گذشته است. وی افزود «هم‌چنان استان خوزستان حدود ۲۵درصد موارد تشخیصی را به خود اختصاص داده است.. . استانهای لرستان، خراسان شمالی، جنوب استان کرمان، جنوب استان سیستان و بلوچستان و کرمانشاه نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.. . انتظار این‌که این بیماری در کوتاه مدت در کشور حذف شود وجود ندارد».(ایرنا ۲۹اردیبهشت)

طبق آمار وزارت بهداشت «جمع مبتلایان به کرونا در خوزستان به حدود ۷هزار نفر رسیده در حالی‌که تعداد کل مبتلایان در خوزستان تا ۲هفته پیش فقط ۲هزار نفر بود».(وطن امروز ۲۹اردیبهشت)

یک روزنامه حکومتی امروز نوشت: «بنا بر گزارشهای رسمی‌ روند صعودی بیماری کرونا در هشت استان (لرستان، مرکزی، خراسان شمالی، کردستان، خوزستان، گیلان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری) نگران کننده‌تر از همیشه است.

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – کمک جنسی شوراهای مردمی به مردم نیازمند – قسمت دوم


گزارشی از فعالیتهای شوراهای مردمی در میهن




کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – اعتراف به انفجار بمب کرونا – قسمت سوم


گزارشی تحقیقی از اقدامات نظام آخوندی





مطالب مرتبط

کرونا در ایران – ارتباط مستقیم – نگرانی از وضعیت غیربهداشتی زندانها – قسمت اول تا سوم

آمار قربانیان کرونا در ۳۱۹ شهر بیش از ۴۲ هزار و ۶۰۰ نفر است
لطفا به اشتراک بگذارید: