آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۳۰ اردیبهشت ۹۹

۳۰ اردیبهشت ۹۹ – آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران


بر اساس اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۳۰ اردیبهشت ۹۹

آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۱۹شهر ایران به بیش از ۴۲هزار و ۸۰۰نفر رسیده است.

شمار قربانیان در البرز به ۱۶۴۵نفر، در خراسان شمالی به ۵۰۵نفر، در خوزستان به ۲۹۸۰نفر،

در زنجان به ۵۰۳نفر، در فارس به ۱۰۳۵نفر، در کردستان به ۷۹۰نفر، در کهکیلویه و بویراحمد

به ۲۶۰نفر، در لرستان ۱۲۱۰نفر و در مازندران حداقل ۲۶۴۰نفر است. سخنگوی وزارت بهداشت رژیم امروز در گزارش مهندسی‌ شده خود اعتراف کرد در ۲۴ساعت گذشته ۲۱۱۱نفر به کرونا مبتلا شده‌اند، ۶۲نفر فوت کرده و ۲۶۹۸نفر تحت مراقبتهای ویژه هستند.

از سوی دیگر روحانی در نشست با برخی از افرادی که خامنه‌ای روز قبل آنها را «پشیمان» نامیده بود، در سریال دروغهای بی‌پایان خود گفت: اقدامات دولت «در زمینه بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول سلامت، موجب گردیده که در مواجهه با کرونا حتی در زمینه تخت‌های ویژه بیمارستانی و امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی کمبودی نداشته باشیم» و «تولید کیت‌های تشخیصی، ونتیلاتور و ماسک ان. ۹۵ نه تنها نیازهای داخلی کشور را تأمین می‌کند بلکه از قدرت صادرات این محصولات نیز برخوردار شده‌ایم». روحانی افزود: «اقدامات دولت یازدهم در توسعه فضای مجازی و ارتباطات باعث شده که در این ایام با استفاده از فضای مجازی بتوانیم نیازهای مردم را پاسخگو باشیم». علاوه بر این روحانی ادعا کرد: «در مقابله با کرونا، به هیچ عنوان از قوه قهریه استفاده نشد».

این در حالیست که سرکرده نیروی انتظامی پاسدار سرتیپ اشتری روز ۲۰اردیبهشت تصریح کرد: «پلیس فتا با افرادی که در این فضا شایعه‌ پراکنی می‌کردند برخورد قاطع و قانونی کرده است».

مطالب مرتبط

آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۲۹ اردیبهشت ۹۹

آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ۳۱۹شهر بیش از ۴۲هزار و ۸۰۰نفر است
لطفا به اشتراک بگذارید: