آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۳۱ اردیبهشت ۹۹

۳۱ اردیبهشت ۹۹ – آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران


بر اساس اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه ۳۱اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۱۹شهر ایران به بیش از ۴۳هزار و ۱۰۰نفر رسیده است. شمار قربانیان در تهران به ۷۰۲۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۰۴۵نفر، در خوزستان به ۳۰۵۵نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۳۱۵نفر، در کردستان به ۸۰۵نفر، در لرستان ۱۲۳۵نفر و در همدان به ۱۲۴۵نفر رسیده است.آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۳۱ اردیبهشت ۹۹

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم امروز اعلام کرد در ۲۴ساعت گذشته ۲۳۴۶نفر به کرونا مبتلا شده‌اند. به این ترتیب به نسبت دو هفته پیش، آمار مبتلایان تقریباً دو برابر شده است. با این‌حال روحانی امروز گفت: «در این سه ماه قدم به قدم در حال پیشرفت بودیم و هیچ ‌جا عقب‌نشینی نداشتیم و در جمع پیشرفت خوبی در مسیر مقابله با این ویروس خطرناک داشتیم و تقریباً به مرز مهار بیماری رسیدیم».

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از «افزایش ۵۰درصدی بیماران سرپایی کرونا در اصفهان نسبت به هفته گذشته» خبر داد و گفت: «این زنگ خطری است که اگر حساسیت مردم نسبت به این بیماری کاسته شود با طغیان کرونا در سطح استان اصفهان مواجه خواهیم شد». او افزود «۴۰۹ نفر بیمار مبتلا به کرونا در دو بیمارستان معین اصفهان بستری شده‌اند که از این میان حال ۱۱۳نفر بدحال گزارش‌شده است». (خبرگزاری مهر۳۰اردیبهشت)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: «آمار کرونا در آذربایجان شرقی رو به افزایش است». (ایرنا ۳۰اردیبهشت) فرماندار مهدی شهر (واقع در استان سمنان) گفت: «روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا به‌شدت نگران‌کننده است. (فارس ۳۰اردیبهشت)

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: «اردیبهشت ماه اوج و پیک بیماری کرونا

در سیستان و بلوچستان بود ۴۰درصد فوت‌شدگان کرونا در اردیبهشت فوت شده‌اند

مطالب مرتبط

آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۳۰ اردیبهشت ۹۹

آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ۳۱۹ شهر بیش از ۴۳هزار و ۱۰۰نفر است
لطفا به اشتراک بگذارید: