فنای ایران و بقای ولایت – دیگ ثروتهای خامنه‌ای برای که می‌جوشد - قسمت پنجم

دیگ ثروتهای خامنه‌ای برای که می‌جوشد – فنای ایران و بقای ولایت؟!


چرا رژیم مردم ایران را به میدان مین کرونا در تجمعات اجتماعی می فرستد؟

وزارت‌خارجه آمریکا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در یک نظر پرسی راجع به مصرف پولهای دریافتی رژیم از محل فنای ایران و بقای ولایت – دیگ ثروتهای خامنه‌ای برای که می‌جوشد - قسمت پنجم

قاچاق نفت به ونزوئلا، که در توئیتر این وزارت‌خانه آمده است، اکثریت قاطع پاسخ‌دهندگان گفتند تمامی

این دارایی به جیب خامنه‌ای و سپاه پاسداران و بشار اسد و تروریستهای حزب‌الشیطان و به جیب آقازاده‌ها می‌رود.

برملا شدن قاچاق نفت توسط حکومت آخوندی به ونزوئلا و اقدامات آمریکا برای مقابله با آن، حکومت آخوندی را هراسان کرده است: تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۷ اردیبهشت گفت: خبرگزاری رویترز به‌نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا اعلام کرد واشنگتن در حال بررسی اقدام و واکنش به انتقال سوخت ایران به ونزوئلاست، گفته می‌شود این سوخت با یک کشتی از مسیر آبهای بین‌المللی در حال انتقال به ونزوئلاست.

منابع خبری اعلام کردند نیروی دریایی آمریکا چهار ناو به منطقه کارائیب اعزام کرده است. این شبکه تلویزیونی ضمن تهدید کردن آمریکا گفت منابع آگاه در ایران اعلام کردند در صورتی که آمریکا مثل دزدان دریایی قصد ایجاد ناامنی در آبراه‌های بین‌المللی را داشته باشد دست به ریسکی خطرناک زده که به‌طور حتم بدون واکنش نخواهد بود.

کیهان ۲۷اردیبهشت ۹۹ یادداشتی دارد با تیتر «فراکسیون زد و بند» که هدف از نگارندهٔ آن تاختن به باند مغلوب در مجلس ارتجاع و افشای عملکردهای آنان بوده است. با غور در این یادداشت می‌توانیم به نمونه‌هایی از فساد ساختاری و نیز زد و بند مهره‌های قدرت برای برخورداری از مزایای حکومتی پی ببریم.

طبعاً هدف نویسندهٔ یادداشت این نبوده است که فساد را در کل نظام به چالش بکشد.

مطالب مرتبط

فنای ایران و بقای ولایت – دیگ ثروتهای خامنه‌ای برای که می‌جوشد – قسمت چهارم

پولهای قاچاق نفت به ونزوئلا به ثروتهای خامنه‌ای افزوده می شود
لطفا به اشتراک بگذارید: