قلبها واژه‌ها و پیوندها – نامه‌های کانون‌های شورشی – ۲ خرداد ۹۹

نامه‌های کانون‌های شورشی – قلبها واژه‌ها و پیوندها


نگاهی به نامه‌های دریافتی از ایران

وحشت دیکتاتوری آخوندی از گرایش جوانان به سازمان مجاهدین امری جدید نیست. قلبها واژه‌ها و پیوندها – نامه‌های کانون‌های شورشی – ۲ خرداد ۹۹

حتی در بین باند مغلوب نظام نیز به نمونه‌هایی از آن برمی‌خوریم: «نگرانی امروز من نسل جوانی است

که به‌خاطر پاره‌ای از کاستی‌ها و نقص‌ها و رویکردهای غلطی که ما دست‌اندرکاران امور داشتیم

و نیز به‌خاطر رواج بعضی قرائتهایی که ناسازگار با اصل انقلاب است، نوعی تردید و بعضاً رویگردانی

از انقلاب پیدا کرده‌اند و این خطر بزرگی است که باید نسبت به آن هوشیار باشیم. »

اما این موضوع اکنون به مشغلهٔ اصلی خامنه‌ای و دیکتاتوری از نفس‌افتادهٔ آخوندی تبدیل شده است. خامنه‌ای این هراس را این‌گونه بارز کرد: «همه به این توجه داشته باشند که آنها هم روی جوان ما کار می‌کنند، آنها هم سعی می‌کنند که از جوان ما سوء‌استفاده کنند، آنها همه این را دنبال می‌کنند و برای این برنامه‌ریزی می‌کنند برنامه‌ریزی می‌کنند؛ یک جاهایی به عواملی در داخل کشور احتیاج دارند، روی جوان داخل کشور کار می‌کنند»

او نشان داد که تنها خط قرمز نظامش، مجاهدین هستند: «هر چه می‌توانید جبهه انقلاب را گسترش بدهید، جذب کنید؛ البته منظورم جذب منافق نیست..» رؤیای ناکام خامنه‌ای برای روی کار آوردن یک دولت سرسپرده و تمام سلیمانی در نوشتاری جداگانه جای پرداختن دارد اما تا همین‌جا می‌توان به‌خوبی فهم کرد که با به گل تپیدن پای لنگ نظام و درماندگی‌اش در برابر بحرانهای لاعلاج و در پیشاپیش همه کرونا، خامنه‌ای چاره‌ای جز انقباض هر چه بیشتر در مراحل پایانی نمی‌یابد.

او اعتراف کرد که مانند روزهای دههٔ شصت و البته در مداری نوین، دو نیروی اصلی در برابر هم صف کشیده‌اند: مردم ایران و مجاهدین در یک‌سو، آخوندها و پاسداران در سوی دیگر.

مطالب مرتبط

قلبها واژه‌ها و پیوندها – نامه‌های کانون‌های شورشی – ۲۹ اردیبهشت ۹۹

رمزگشایی از نقطه‌چینهای پیدا و ناپیدا در حرف‌های خامنه‌ای

لطفا به اشتراک بگذارید: