کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – پر شدن تخت‌های بیمارستانی – قسمت اول و دوم

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – پر شدن تخت‌های بیمارستانی – قسمت اول


آخرین آمار جانباختگان کرونا و تماس هموطنان

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه دوم خرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۱۹شهر ایران به بیش از ۴۳۶۰۰نفر رسیده است. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۱۵۴۵نفر، در خوزستان به ۳۱۹۵نفر، در کرمان به ۵۲۵نفر، در کهکیلویه و بویر احمد به ۲۸۷نفر، در لرستان ۱۲۹۰نفر و در مرکزی به ۶۰۶نفر رسیده است. شمار قربانیان در تهران از ۷۰۹۰ فراتر رفته است. به گزارش پزشکان تنها در بیمارستان لبافی‌نژاد تهران، تاکنون بیش از ۲۲۰تن از مبتلایان به کرونا جان‌باخته‌اند. کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – پر شدن تخت‌های بیمارستانی – قسمت اول و دوم

سخنگوی وزارت بهداشت در مصاحبه روزانه خود بار دیگر گفت: «وضعیت استان خوزستان، هم‌چنان قرمز است».(ایرنا ۲خرداد)

احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور، از مردم خواست جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و از برگزاری رسم و رسومات و دید و بازدید‌های عید سعید فطر پرهیز کنند.(باشگاه خبرنگاران سپاه پاسداران ۲خرداد)

در تهران رئیس ستاد کرونا گفت: «هنوز شواهدی مبنی بر تضعیف ویروس در دست نیست و هنوز می‌تواند افراد را بی‌رحمانه در معرض خطر قرار دهد و سلامت و جان آنان را تهدید کند. اگر چه از نظر مرگ‌ومیر شاهد سیر نزولی هستیم، اما این وضعیت شکننده است». وی افزود: «آثار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کرونا به‌مراتب از آثار بیولوژیک آن فراتر است و جهان‌شمول بودن آن مقابله با آثار مخرب آن را سخت‌تر می‌کند».(عصر ایران ۲خرداد)

در بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان با توجه به اوجگیری مجدد کرونا گفت: «از بازاریان و اصناف درخواست داریم به‌دلیل جلوگیری از شیوع بیماری از جمعه ۲خرداد تا پایان تعطیلات عید فطر مغازه‌ها را تعطیل کنند».(خبرگزاری سپاه پاسداران اول خرداد)

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – نقش ویروس کرونا در اختلال در ارگانهای داخلی بدن چیست؟ – قسمت دوم


گفتگو با دکتر معصومه طاهری



مطالب مرتبط

کرونا در ایران – ارتباط مستقیم – پنهانکاری شیوع بیماری سنگ بنای فاجعه – قسمت اول تا سوم

پر شدن تمام تخت‌های بیمارستانی در شهرستان ماهشهر

لطفا به اشتراک بگذارید: