آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۳ خرداد ۹۹

۳ خرداد ۹۹ – آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران


بر اساس اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز شنبه سوم خرداد۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۳ خرداد ۹۹

آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۲۰شهر ایران به بیش از ۴۳هزار و ۸۰۰نفر رسیده است.

شمار قربانیان در خراسان رضوی دست کم ۳۰۸۵نفر، در خوزستان ۳۲۷۰نفر،

در فارس ۱۰۵۰نفر، در قزوین ۵۰۵نفر، در کردستان ۸۲۶نفر، در

کرمان ۵۳۸نفر و در لرستان ۱۳۱۵نفر است.

در حالی‌که حتی وزارت بهداشت رژیم تصریح می‌کند هیچ استان سفیدی وجود ندارد

و اکثر مراکز استانها در وضعیت قرمز به‌سر می‌برند، روحانی امروز در ستاد کرونا گفت: «از دهم خردادماه همه کارمندان اداری به محل خدمت خود حاضر می‌شوند و آن درصدی که قبلاً... گفته بودیم کمتر بیایند، بنابراین این محدودیت برداشته می‌شود».
رئیس‌جمهور رژیم افزود: «اماکن مقدس و صحن‌ها... از فردای عید فطر با همین دستورالعمل‌ها (وزارت بهداشت) گشایش می‌یابد». وی که از افشای واقعیتهای فاجعه کرونا خشمگین بود گفت: «عده‌یی در کشور دنبال هراس‌افکنی بیماری کرونا هستند که نباید بپذیریم».

اما وزیر بهداشت رژیم امروز گفت: «ما خیزهای جدیدی از بیماری در استانهای گرمسیر را مشاهده می‌کنیم... در خوزستان اوضاع مطلوب ما نیست... با استانداران همجوار خوزستان یعنی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد صحبت کرده‌ایم و هشدارهای لازم در خصوص شیوع مجدد بیماری را به آنها داده‌ایم... مواردی را در سیستان و بلوچستان در روستای نجف‌آباد خاش مشاهده کریم که زنگ خطری را برای ما ایجاد کرد». (همشهری ۳خرداد)

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: «وضعیت استان خوزستان، هم‌چنان قرمز است». او تلویحاً بر ساختگی بودن آمار اذعان کرد و گفت: «آمار مبتلایان بسیار بیشتر از یک درصد شهروندان را شامل می‌شود... باید آزمایش‌های علمی‌تری انجام شود.. در ایران هنوز چنین مطالعاتی انجام نشده است.

مطالب مرتبط

آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ایران – ۲ خرداد ۹۹

آمار جانباختگان فاجعه کرونا در ۳۲۰شهر بیش از ۴۳هزار و ۸۰۰نفر است
لطفا به اشتراک بگذارید: