از میدانهای مین تا کرونا – سرکوب آزادیخواهان چگونه میسر شد – ۴ خرداد ۹۹

سرکوب آزادیخواهان چگونه میسر شد – از میدانهای مین تا کرونا


نگاهی به تاریخچه دیکتاتوری ها و روشهای آنها در سرکوب آزادیخواهان

از زمانی که هواپیمایی ماهان، وابسته به سپاه پاسداران ویروس کرونا را به مرزهای ایران وارد کرد، از میدانهای مین تا کرونا – سرکوب آزادیخواهان چگونه میسر شد – ۴ خرداد ۹۹

نظام آخوندی سیاست‌های مختلفی را در مواجهه با آن اتخاذ نمود؛ سیاست‌هایی،

یک سمت و سو بیشتر نداشتند: تبدیل کرونا به یک «فرصت»! برای تداوم بیشتر سلطهٔ ننگین آخوندها بر میهنمان، ایران. به عبارت دیگر، استفاده از این ویروس مهلک و انسان‌ ستیز برای پوشاندن و به حاشیه بردن سایر بحرانهای حکومت و از جمله به حاشیه بردن موضوع روی میز آن یعنی سرنگونی و قیام.

خامنه‌ای: «این (کرونا) می‌تواند یک دستاورد باشد»

قیام آبان ۹۸ و تکانه‌ها و پس‌لرزه‌های آن در دی ماه همان سال، از خیزش دانشجویان و هلاکت قاسم سلیمانی و هم‌ چنین بی‌اعتمادی عمومی به حاکمیت در جریان سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی به دست سپاه پاسداران و نیز سیلی محکم مردم ایران بر بناگوش استبداد دینی، در نمایش انتخابات، سرنگونی نظام ولایت فقیه را در چشم‌انداز قرار داد. خامنه‌ای در محاصرهٔ تنگناها و بحرانهای مرگبار سرنگونی نیاز به یک عامل خارجی داشت تا با اتکا به آن برون‌ رفتی پیدا کند. به همین دلیل ورود کرونا به ایران را به منزلهٔ همان عامل خارجی مطلوب مغتنم شمرد.

خامنه‌ای در درختکاری نمایشی خود در مورد این «نعمت»! یا «فرصت»! آسمانی گفت:‌ « این بلا به‌ نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته و داره... این می‌تواند یک دستاورد باشد. اگر این دست‌آوردهای را داشته باشیم، بلا برای ما تبدیل می‌شود به‌ نعمت، تهدید تبدیل می‌شود به‌ فرصت.» (تلویزیون شبکه یک رژیم ۱۳اسفند۹۸)

کرونا، با رحمت مطلقهٔ الهی هماهنگ است!‌

مطالب مرتبط

آیا فرستادن مردم به میدانهای مین کرونا بخاطر همان اقتصادی نیست که خمینی می‌گفت برای خر است؟

کرونا؛ برای نظام ولایت فقیه،«فرصت»یا فرجام؟
لطفا به اشتراک بگذارید: