کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – افزایش ابتلای کادر درمانی – قسمت اول تا سوم – ۷ خرداد ۹۹

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – افزایش ابتلای کادر درمانی – قسمت اول


آخرین آمار جانباختگان کرونا و تماس هموطنان

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه ۷خرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد،کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – افزایش ابتلای کادر درمانی – قسمت اول تا سوم – ۷ خرداد ۹۹

آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۲۳شهر ایران از ۴۴هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است.

شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۱۶۱۰نفر، در آذربایجان غربی به ۱۲۸۰نفر، در خوزستان به ۳۴۹۵نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۴۲۰نفر، در قم به ۳۴۷۰نفر و در لرستان به ۱۴۰۵نفر رسیده است.

در تهران شمار قربانیان قطعاً از ۷۳۰۰نفر بیشتر است. از اول اسفند تا روز ۵خرداد به پنج بیمارستان از ۱۳۸بیمارستانی که در استان تهران بیمار کرونایی می‌پذیرند، ۵۲۵۷۰بیمار کرونایی مراجعه و ۱۵۰۱نفر از آنها فقط در این پنج بیمارستان جان باخته اند: بیمارستان امام حسین با ۲۵۰۰۰مراجعه بیمار کرونایی و ۷۷۹ فوت، بیمارستان شهدای گمنام میدان خراسان با ۱۱۷۵۰مراجعه و ۲۹۱فوت،

بیمارستان مدرس با ۱۱۶۵۰مراجعه و ۲۵۱فوت، بیمارستان طالقانی با ۱۱۷۰مراجعه و ۸۵فوت و بیمارستان سجاد در شهریار تهران با ۳۰۰۰مراجعه بیمار کرونایی و حداقل ۹۵فوت. ارقام هولناک جان باختگان در تهران در حالی است که استاندار تهران روز گذشته گفت: «میانگین فوت‌شدگان کرونا در کشور ۸.۵ (درصد) و در استان تهران ۳.۵ (درصد) است».

در شرایطی که بسیاری از کارگزاران رژیم علناً از کمبود تخت و کادر درمانی و الزامات پزشکی شاکی هستند، روحانی امروز بار دیگر با وقاحت گفت: «در ماجرای کرونا ایران در لیست کشورهای موفق در مبارزه با این ویروس خطرناک قرار گرفته... در این حادثهٔ سخت ویروس عالمگیر، ما نه دغدغه‌ای از لحاظ تخت بیمارستانی داشتیم».

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – علت جهش آمار ابتلا در استانهای جنوبی ایران چیست؟ – قسمت دوم


گفتگو با دکتر سینا دشتی


کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – افزایش هولناک قربانیان در تهران – قسمت سوم


تماس هموطنان



مطالب مرتبط

کرونا در ایران – ارتباط مستقیم – هراس روحانی از گسترش کرونا – در۲ قسمت – ۶ خرداد ۹۹

افزایش ابتلای به کرونا در کادر درمانی شهر دزفول به ۴۰تن
لطفا به اشتراک بگذارید: